Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehä tälle asialle:

Vierailija
13.03.2006 |

Kyse on exästäni. Esikoisen isästä. Olen mennyt uusiin naimisiin ja lapsiakin on siunaantunut lisää. Ex hävisi elämästämme yht' äkkiä jo kauan sitten. Mutta nyt on ilmestynyt takasin, mitä oudommalla tavalla. Nimittäin hän kyttää tien toisella puolella autosta. Esikoiseni ei isäänsä ole 6vuoteen nähnyt. Ei edes muista häntä. Uusi mieheni on hälle kuin isä. Kutsuu häntä isiksi.

Mutta nyt tämä ex on tosiaan palannut takaisin, mutta vain kyttäämällä autosta. Olen yrittänyt soittaa hälle että mitäs nyt, mutta en saa numeroa mistään, on salainen. Osoite tiedot on myös salaiset. Autoa olen yrittänyt lähestyä, mutta ajaa pois kun lähestyn. Olen viitonnut että tule tänne mutta ei, ajaa heti pois kun huomaa että olen huomannut hänet.

Onko tämä ihan poliisi asia, kun rupean pikkusen miettimään hänen motiivejaan takaisin tuloon. Hän ei ikinä ole ollut väkivaltainen tai muuten vaarallinen. Tiemme vain erosivat silloin joskus kun emme sopineet yhteen ja hänen työnsä vei hänet kauas luotamme. Voiko poliisi tehdä asialle jotain koska ei hän oikeastaan mitään ole tehnyt..

Luulen vaan ettei hänen kanttinsa kestä tulla poikaansa katsomaan koska on ollut niin kauan pois hänen elämästään. Tai niin todella haluan että asiat ovat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua karmisi tuollainen käytös. Ottaisin yhteyden poliisiin jos ei muuta ratkaisua olisi. Olisi ainakin jo jonkinlainen merkintä käynnistäsi poliisilla etukäteen jos jotain tapahtuisi.

Vaikka ex ei olisi aiemmin ollut outo/ väkivaltainen ei se sulje pois sitä etteikö hän nyt olisi. Minusta jo se on outoa ettei ole pitänyt mitään yhteyttä lapseensa näinä vuosina.

Vierailija
2/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit voisit tosiaankin laittaa jonkin " tuntemattoman" kaverisi äijän perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä mitään haittaa olisi. Hänen nykyisiä tuttujaan en tunne. On kakaissut väli vanhoihin ystäviin samalalla lailla kuin meihinkin. Sen tiedän että on asunut ulkomailla jo jonkin aikaa, en tiedä asuuko vielä.

Mieheni kyllä tottakai tietää tästä tilanteesta. Hän on ollutkin sitä mieltä että poliisille yhteys, mutta minä olen kieltänyt. Toivon jotenkin että kohta ottaa itse yhteyttä meihin.... mutta kun muutosta ei näy tapahtuvan niin kaipa se on pakko.

AP

Vierailija
4/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskinpa ne sitä sinulle antaisivat.

Vierailija
5/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi tietää, että eksä vakoilee?

Pidä huoli, että olet kertonut miehellesi/poliisille/jollekin, että se on eksäsi joka teitä tuijottelee siltä varalta jos jotain tapahtuu.

Vierailija
6/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko kellon ajan perusteellako ajattelit että tämä on provo?

Oot kyllä aika viisas. Pointsit sulle!

AP

Vierailija
7/7 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo yksityisyyden häirintää ja sano, että pelkäät lapsen puolesta, vaikka ei olisi ollut väkivaltainen ei tarkoita etteikö nyt olisi.

Voi myös olla että ei vain uskalla ottaa lapseen kontaktia, sillä pelkää lapsen reaktiota.

Mutta ihme jos ei tule sullekkaan juttelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi