Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosiiko vanhempani siskoani?

Vierailija
20.12.2016 |

Joka vuosi lähtevät ulkomaille, useammin kuin kerran, siskon perhe ja meidän vanhemmat. Sisko kehuu kuinka "isä maksaa" sitä ja tätä. Hän ei todellakaan kustanna omia matkojaan itse. Minä perheineni kelpaan talonvahdiksi ja lemmikkien hoitajaksi sillä välin kun he ovat viikkoja ulkomailla. Niin joo, ja minulle ja miehelleni annetaan pieniä tehtäviä sillä välin kun he ovat ottamassa aurinkoa. Kuten siivoaminen ja pieni remontointi kun "se miehesi on niin kätevä käsistään". Kun yksi reissu on tehty niin seuraavaa jo suunnittelevat. Sitten niitä lomakuvia on katsottava yhdessä, miten oli niin ihqua ja niin ihanaa vaihtelua, blaa, blaa, blaa.

Meillä molemmilla on lapsia ja puolisot ja molemmat olemme töissä.

Kyllä olen itsekkin saanut äidiltäni kaikenlaista, mutta siitä pitää kuulema olla hiljaa ettei siskoni tai isäni saa kuulla. Äitini monta kertaa sanonut kuinka sisko tulisi kateelliseksi, vaikka äidin mukaan on saanut paljon enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lietsoa sisaruskateutta. Anna olla. Varmaan saat itsekin jotain, turha kytätä saako toinen jotain enemmän. Koita nauttia siitä että sulla on sisko ja vanhemmat.

Vierailija
2/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi ei ole oikea isäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikävää kun vanhemmilla on suosikkeja. Kuitenkin heillä on oikeus tehdä omaisuudellaan mitä haluavat, joten suosittelen puremaan hammasta ja kestämään riidan sijaan. Nuo pienet remontit heidän taloon loman aikana voitte jättää tekemättä. Kiire on aina hyvä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän