Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sinkkuna. Etsin naista. Olen Dannya kymmenen vuotta nuorempi. Etsikn jotain kaksvistosta. Nuoret naiset kiinnostuu ihan kivasti vähän kokeneemmasta miehestä.

Vierailija
20.12.2016 |

Olen myös Tinderissä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerot ovat aina hyviä provoja naisille. 

Naiset ajattelevat että heidän arvonsa on nuoruudessa (kuten se seksuaalisesti onkin)

Naiset kokevat ikäerot uhkina koska eivät pysty kilpailemaan nuorten naisten kanssa. Ja miehet tutkitusti tuntevat aina vetoa nuoriin naisiin.

Tästä syystä etenkin miesten pitäisi olla saman ikäisten naisten kanssa !!! Muu on perverssiä !!!!

Kaiken taustalla on ainoastaan naisten primitiivinen kateus.

Vai niin. Pahiten olen kuullut vanhempien miesten mouhkaavan naisista, jotka ovat nuoremman miehen kanssa. Siinä on rapa lentänyt. Suurin osa meistä on ikäisensä kanssa. Osalla naisista ja osalla miehistä nuorempi tai vanhempi kumppani. Aika monella ei kumppania ollenkaan. Nämä on faktat ja kukin eläkööt niin kuin haluaa ja pystyy.

Vierailija
22/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ihan hyvin, mutta tietysti olet oman alasi huipulla, professori, menestynyt yrittäjä, karismaattinen taiteilija tai jotain muuta todella näyttävää, jonka vuoksi naiset sinua ihailevat. Tämä toimii myös naisilla, oikeasti karismaattiset naiset, tyyliin Madonna tai Cher, voivat ottaa juuri niin nuoren puolison kuin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajattelevat että heidän arvonsa on nuoruudessa (kuten se seksuaalisesti onkin)

Naiset kokevat ikäerot uhkina koska eivät pysty kilpailemaan nuorten naisten kanssa. Ja miehet tutkitusti tuntevat aina vetoa nuoriin naisiin.

Tästä syystä etenkin miesten pitäisi olla saman ikäisten naisten kanssa !!! Muu on perverssiä !!!!

Vai niin. Pahiten olen kuullut vanhempien miesten mouhkaavan naisista, jotka ovat nuoremman miehen kanssa. Siinä on rapa lentänyt. Suurin osa meistä on ikäisensä kanssa. Osalla naisista ja osalla miehistä nuorempi tai vanhempi kumppani. Aika monella ei kumppania ollenkaan. Nämä on faktat ja kukin eläkööt niin kuin haluaa ja pystyy.

Ehkä sinä ajattelet noin mutta SUURI osa naisista triggeröityy ikäeroista ja pahasti. Eivätkä voi edes myöntää tosiasiallista syytä. 

Vierailija
24/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii myös naisilla, oikeasti karismaattiset naiset, tyyliin Madonna tai Cher, voivat ottaa juuri niin nuoren puolison kuin haluavat.

Toimii naisilla huonommin. Etenkin naisen ollessa iäkkäämpi +40

Miehillä on nuorempi nainen paljon useammin kuin naisilla nuorempi mies. Jokaista julkkisnaista kohtaan jolla on nuori mies on tuhat miestä jolla on nuori pimu.

Tämä selittyy ihan biologialla vaikka  feministi saakin paskahalvauksen.

Vierailija
25/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä ajattelet noin mutta SUURI osa naisista triggeröityy ikäeroista ja pahasti. Eivätkä voi edes myöntää tosiasiallista syytä. 

Minulla on aika paljon nuorempi mies. Mutta kaikilla saa olla minkäikäinen vain. (Siis täysi-ikäinen)

Vierailija
26/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt palstasetä kiskoo kaiken irti iso D:stä. Ihan vaan vapaasti sinne kaksikymppisten sekaan osansa ottamaan, täältä tyhmien aaveemammojen seasta. Saa poistua.

Vierailija
27/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika paljon nuorempi mies. Mutta kaikilla saa olla minkäikäinen vain. (Siis täysi-ikäinen)

Eli 16v

Vierailija
28/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 16v

15v täällä ruotsissa

Vierailija
29/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole Dannya 20 vuotta nuorempi ja etsin 17 vuotiasta kuumaa pakkausta tuomaan valoa synkkiin talvi-iltoihin.

-Martti 54v-

Vierailija
30/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Onnea etsintään.

Vierailija
31/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaikäsissä on turvallista ns. Turvaseksi: kun ei ota enää eteen niin on nuorella turvallista.

Vierailija
32/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaikäsissä on turvallista ns. Turvaseksi: kun ei ota enää eteen niin on nuorella turvallista.

Vierailija
33/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, D:n ja E:n ikäero ei ole enää normaali, mutta muutoin on ihan normaalia olla kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä. Olen itsekin tällä hetkellä kiinnostunut itseäni noin 17 vuotta vanhemmasta. Persoonakysymys joka tapauksessa, tuo mies on persoonana sellainen, että haluaisin häneen tutustua, lisäksi on pitänyt itsestään huolta.

N 30+

Vierailija
34/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, pedot tai pervot ei kiinnosta meitä parikymppisiä.

Vierailija
35/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, D:n ja E:n ikäero ei ole enää normaali, mutta muutoin on ihan normaalia olla kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä. Olen itsekin tällä hetkellä kiinnostunut itseäni noin 17 vuotta vanhemmasta. Persoonakysymys joka tapauksessa, tuo mies on persoonana sellainen, että haluaisin häneen tutustua, lisäksi on pitänyt itsestään huolta.

N 30+

Kyllä se ikäero on ihan "normaali"

Miehet tutkitusti tuntevat iästä riippumatta eniten vetoa  samanikäisiin naisiin +/-20v.   15v ja 60v mies preferoivat seksuaalisesti samanikäisiä naisia.

Naisille ulkonäkö ei ole tutkitusti niin tärkeää vaan esim sosiaalinen status ja resurssit ovat viehättäviä.

Dannylle normaalia tuntea veto Erikaan

Erikalle normaalia tuntea vetoa Dannyyn.

Vierailija
36/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne näyttää kiinnostavan :)

Vierailija
37/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat miehet vetoa tuntea, mutta naisenkin pitäisi Suomen oloissa tuntea vetoa. Naiset ovat nykyisin taloudellisesti riippumattomia. Eivät vanhat miehet ole seksuaalisesti viehättäviä. Taloudellista hyötyä saadakseni (ei tarvinnut maksaa vuokraa) olin vuoden hiukan vanhemman miehen kanssa. Hyi saatana seksi sen kanssa oli ällöttävää. Kaksi vuotta olin suunnitellut olevani, mutta en pystynyt.

Vierailija
38/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Marjatta 63v, jolle jokainen ikäisensä miehen suhde nuorempaan naiseen on uhka ja siksi ehdottomasti äärimmäisen tuomittava asia.

Jostain kumman syystä nämä marjatat ei ole lainkaan huolissaan, jos heidän ikäisensä siskot iskee nuoren poitsun. Miksi tämä ei ole yhtä pedoa ja pervoa?

Kun seurustelin itseäni huomattavasti nuoremman neidin kanssa, niin sain paskaa niskaani ainoastaan ikäisiltäni naisilta ja etenkin niiltä, joiden kanssa oli aiemmin sutinaa ollut. Nuoret naiset taas suhtautuivat suhteeseemme ihan neutraalisti ja nuoren seurustelukumppanini kaverien mielestä se oli ihan ok juttu.

Vierailija
39/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Marjatta 63v, jolle jokainen ikäisensä miehen suhde nuorempaan naiseen on uhka ja siksi ehdottomasti äärimmäisen tuomittava asia.

Jostain kumman syystä nämä marjatat ei ole lainkaan huolissaan, jos heidän ikäisensä siskot iskee nuoren poitsun. Miksi tämä ei ole yhtä pedoa ja pervoa?

Kun seurustelin itseäni huomattavasti nuoremman neidin kanssa, niin sain paskaa niskaani ainoastaan ikäisiltäni naisilta ja etenkin niiltä, joiden kanssa oli aiemmin sutinaa ollut. Nuoret naiset taas suhtautuivat suhteeseemme ihan neutraalisti ja nuoren seurustelukumppanini kaverien mielestä se oli ihan ok juttu.

Aivan sama juttu. Seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa ja sen paskan heittävät ikäiseni miehet. Eli mitä voimme päätellä tästä.

Vierailija
40/41 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kolmekymppinen on jo liian vanha? N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan