Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako aloittaa vakava suhde miehen kanssa, jolla yli miljoona velkaa?

Vierailija
20.12.2016 |

Yrittäjästä siis kyse. Miljoonavelat. Epäilen, ettei pysty niitä ikinä maksamaan. Olen miettinyt kannattaako hänen kanssaan perustaa perhettä. Millainen rahatilanne meillä olisi ja saisiko lapsille ikinä mitään kivaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman omaisuutesi voit pitää (avioehto ja omat tilit), mutta kaikki mitä teillä on, tulee olemaan sun rahoittamaa, riittääkö palkkasi siihen?

Vierailija
2/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa miehen kanssa, jolla useamman miljoonan velat. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Meillä on avioehto, ja tiukasti pidämme rahat erillämme. Asumme vuokralla, koska minä en saisi niin isoa velkaa. Mutta olem ottanut velkaa pieneen sijoitusasuntoon, joka myydään eläkepäivillä.

Enpä tiedä, mihin tuo luottotiedottomuus vaikuttaisi paitsi lainan saantiin. Asiat vain pitää hoitaa toisin. Esim. Minulla monta luottokorttia. Ja yksi niistä miehellä.

Miehen vain pitää hoitaa asiansa niin, ettei ulosottoon mene liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
4/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainaista kituuttamista ja rahojen laskemista. Voi olla masennustakin tulevaisuudessa.

Vierailija
5/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa.

Meillä ei ainakaan lasketa rahoja ja kituuteta. Me mm. Matkustamme ainoastaan viiden tähden hotelleissa.

Asiat vain pitää osata hoitaa.

Vierailija
6/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jounin kaupan Sampolla on 14 miljoonaa velkaa.

Vierailija
7/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa miehen kanssa, jolla useamman miljoonan velat. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Meillä on avioehto, ja tiukasti pidämme rahat erillämme. Asumme vuokralla, koska minä en saisi niin isoa velkaa. Mutta olem ottanut velkaa pieneen sijoitusasuntoon, joka myydään eläkepäivillä.

Enpä tiedä, mihin tuo luottotiedottomuus vaikuttaisi paitsi lainan saantiin. Asiat vain pitää hoitaa toisin. Esim. Minulla monta luottokorttia. Ja yksi niistä miehellä.

Kyllähän luottotiedottomuus voisi vaikuttaa esim. vuokra-asunnon saamiseen. 

Vierailija
8/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän luottotiedottomuus voisi vaikuttaa esim. vuokra-asunnon saamiseen. 

Juu, mutta onhan minulla luottotiedot. Minä vuokraan. Miehen puhelin on minun nimissäni.

Hankalinta olisi ottaa mies, jolla on jokin verran ulosotossa. Koko elämä menee velkojen takaisinmaksamiseen. Tämä on rentoa, kun niitä ei voi koskaan kuitenkaan maksaa pois, ellei lotossa voita.

Vierailija
9/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap jossain, että mies on luottotiedoton?

Kyllähän velkaa voi olla vaikka miljoona - riippuu tietysti mihin on sen ottanut ja miten se yritystoiminnalla maksetaan.

Vierailija
10/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne velat vaan ne varat. Miljoonan voi yrittäjä olla velkaa helposti. Se vain merkitsee, mitä jää punaisen viivan alle.

Mutta jos mies on maksukyvytön, sitten vaatisin vähintään avioehdon ja erilliset rahat.

Vierailija
11/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap jossain, että mies on luottotiedoton?

Kyllähän velkaa voi olla vaikka miljoona - riippuu tietysti mihin on sen ottanut ja miten se yritystoiminnalla maksetaan.

Kah, eipä sanonut. Jäin vain kiinni lauseseen, ettei mies pysty koskaan niitä maksamaan...

Vierailija
12/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne velat, vaan ne tulot. Jos on miljoonatulotkin, niin eihän tuossa sitten ole ongelmaa.

Vierailija
13/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se olisi jännää , jos rakastaa stressiä niin ei muuta kuin soitellen sotaan.

Vierailija
14/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen yritys? Miten yrityksellä sujuu? Mistä velka on kertynyt? Onko maksukykyä tulevaisuudessa? Miten hoitaa muuten asiansa ja itsensä? Itseäni hirvittäisi, isoista veloista voi kehkeytä ennemmin tai myöhemmin mielenterveysongelmia, jos bisnekset ei lähdekään rullaamaan. Luottotiedottoman kanssa en alkaisi.