Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erityisesti miehet! Laukeamisongelmasta

Vierailija
20.12.2016 |

Panoni ei oo kuin kerran lauennut aktissa (olemme harrastaneet seksiä vajaa 10 kertaa). On siis aina lopuksi vetänyt itseltään käteen. Välillä on seisokin kans ollut ongelmia.

Oonko mä niin epähaluttava ja löysä, että syy on siinä? Vai? Välistä otan suihin, jotta erektion saa taas kuosiin.

Jotenkin tuntuis epäloogiselta, että jos oon niin epähaluttava ja kamala, että sitten edes uusintaan ois näin monesti halunnut, vai olenko ihan väärässä?

Mutta oisko kellään mielipiteitä/näkökulmia? Etenkin miehiltä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ella harmi... Tätä pelkäänkin, että löysä römpsä vaikka treenikuulia käytänkin. Ehkä on parempi sitten jättää tämä seksikumppani ja tyytyä olemaan ilman.

Ap

Vierailija
22/24 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla kyllä tapana ole feikata orgasmia, miksi ihmeessä mä niin tekisin? Eikä minun mielestå miehenkään sitä tarvitse saada, mutta mietityttää vain jos hän ei saa tarpeeksi nautintoa kun ei laukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputtaa liikaa. Sano sille casanovallesi, että jättää nyrkkikyllikin treffailun vähintään viikon ajaksi niin eiköhän ala nalli syttyä.

Vierailija
24/24 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla kyllä tapana ole feikata orgasmia, miksi ihmeessä mä niin tekisin? Eikä minun mielestå miehenkään sitä tarvitse saada, mutta mietityttää vain jos hän ei saa tarpeeksi nautintoa kun ei laukea.

Kyllä se siitä nauttii kun kerran haluaa sitä sun kanssas harrastaa. Ja kun ootte nussinu vasta 10 kertaa vielä niin ei se mun mielestä ole niin epänormaalia että on vielä lauennut vaan kerran, ei yhdynnässä aina tarvitse laueta, eihän moni nainenkaan saa orgasmia muuta kun käsi-ja sormipelillä ja se on ihan ok. Miksei miehellekin ole ok jos laukeaa helpommin käsi-tai suuhoidosta? Jos nyt lapsia haluaa kiin inseminaatio toimii.