Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko amerikkalaisissa taloissa aina 2 olohuonetta?

Vierailija
20.12.2016 |

Living room ja family room. Toisessa aikuiset keskustelee ja toisessa lapset pelaa pleikkaria? Ja makkareissa vain nukutaan. Vaikka tosin master bedroom voi olla sviitin kokoinen ja lastenhuoneet koppeja.
Vähänkö olen nyt sairaslomalla katsonut remppaa vai muuttoa =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa se vessojen määrä. Käsitän hyvin jos on kaksi kerrosta että kummassakin kerroksessa on vessa mutta että pitäis olla jokaisella oma, myös vierailla.

Meillä on myös 3 vessaa: 2 pikkuvessaa (pytty ja lavuaari kaapistoineen, toinen lapsille toinen "vierasvessa"), 1 kylpyhuone vanhemmilla jossa myös pytty. Ollut molemmissa taloissa.

17

Vierailija
22/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa tai ainakin Lontoossa tuntui olevan samanlaisia kämppiä. Ulko-oven vieressä oli huone, joka oli ns. telkkarihuone. Puutarhan puolella oli paljon suurempi ns. olohuone, jossa kukaan ei edes koskaan oleskellut. 

Yläkerrassa oli iso makuuhuone ja monta koppihuonetta, jossa yhdessä minäkin asuin molemmissa asunnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdessa viimeisessä talossa ollut kaksi olohuonetta. Tykkään tilan tunteesta, mutta on kieltämättä jäänyt harmittamaan, ettei "kakkosolohuonetta" tule meidän kahden hengen perheellä käytettyä oikeastaan ollenkaan. En edes muista, milloin olen viimeksi käynyt siellä imuroinnin lisäksi. Lapsiperheessä tilanne olisi tietenkin toinen, kun erillisille oleskelutiloille olisi enemmän tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi