Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet ylipainoiset naiset oikein esittelevät isoja rintojaan?

Vierailija
20.12.2016 |

Onneksi olkoon, olette varastoineet osan ylimääräisestä rasvakudoksestanne rintakehänne päälle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä ei ole maailmassa koskaan liikaa, saapi esitellä...M50

Vierailija
2/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muiden eläinten tavoin reagoi positiiviseen vahvistamiseen. Ehkä nämä ihmiset eivät koskaan saa hyväksyntää muulle osalle kehostaan. Rinnoille kehuja saattaa sadella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät ole älynneet, että isot tissit ovat samalla tavalla läskiä kuin vaikka iso maha ja löllöt käsivarret tai kaksoisleuat? 

Vierailija
4/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikemmatkin esittelevät mieluusti parhaimpia puoliaan.

Vierailija
5/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiseen kysymykseen arvoisensa vastaus: koska miehille ei mikään koko ole vierasta. Näin on minulle usein kerrottu. Terveisin cup G

Vierailija
6/18 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne mielestäsi pitäisi piilottaa, ettet sinä häiriintyisi?  Käsilaukkuunko, vai taskuun? Vai onko sulla parempi ehdotus? Anna palaa!

Vierailija
7/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelemme, miten?

Vierailija
8/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei esittelisi? (hoikka b)

Vierailija
9/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne avoimet paidat olla mukavampi päälläkin? Ei kai sitä nyt kaikki naiset, koosta riippumatta, pukeudu esitelläkseen tissejä?

Vierailija
10/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutosen kans täysin samaa mieltä,mihin ne rinnat sit pitäis laittaa ettei ap häiriintyisi? Ne kun sattuu kulkemaan matkassa, vaikka joskus se itteäkin raivostuttaa ihan sunnattoman paljon et kulkevat matkassa ja ovat tiellä! Toisaalta mies ei niistä halua eroo kun oon sanonu et leikataa pois vaa.... ups...

Vierailija
11/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kauniit! Ihan höhlä kysymys.

Vierailija
12/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isot" rinnat... hohhoijaa läskit! Kun laihdutatte normaalipainoon, nähdään kellä on oikeesti isot. Löytyy näitäkin onnekkaita!

Vierailija
13/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi rajata naisten pukeutumista heidän lihaavuuden mukaan. Silloinhan pitäisi myös ylipainoisyenmiesten pukeutua "säkkiin". /vilivallaton

Vierailija
14/18 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en uskalla kysyä yhdeltä sinkkuplondilta pillua. Kaunis kasvoiltaan ja vartaloltaan, rinnat painavat ainakin samanverran kun itse nainenkin. Slurps

Vierailija
15/18 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 50kg painavampi kuin nyt ja todella lihava niin pidin usein rintoja korostavia puseroita, luulin kai että koska tissit on tyrkyllä niin muuta lihavuutta ei huomattaisi?

Vierailija
16/18 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin normaalikokoiseksi itteni, mutta tissit jäi isoiksi, sukuvika. Sori, jos haittaa. Kattokaa naisia vain kaulasta ylöspäin, niin tissit ei tunge heti okulaariin.

Vierailija
17/18 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien väliin eksyy kaiken ikäisten miesten silmät. Jeps, aina se hivelee itsetuntoa, kun huomaan miesten himoitsevan tissejäni. Ne on aina olleet mukavan kokoiset, totta et liika kilot ovat kasvattaneet persettä ja tissejä, aikuisille miehille se tuntuu olevan vain plussaa.

Pieni rintaiset naiset ei voi sietää isojen tissien esittelyä, koska juuri niiden miehet kuolaa eniten tissien perään.

Vierailija
18/18 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit=nainen

Toppaus, silikonit=huijaus