Miksi et ole töissä vaan luet tätä palstaa
Rehelliset mielipiteet on plussaa. Toivottavasti moni 60+ palstalainen lähtee mukaan.
Kommentit (63)
Lomalla, olen opiskelija. Ensi viikolla töihin ja sitä riittääkin koulun alkuun asti.
No nyt ap.,olet saanut täällä jo aika monia vastauksia kysymykseesi..
Entä mikä on siis se sinun syysi,että luet tällä hetkellä tätä palstaa ?
Kerropa meille muille täällä nyt se...
Olen viisikympinen eläkeläinen, joten minulla on aikaa roikkua täällä. Nyt on joulusiivous kesken, pidän tässä välillä taukoa.
Työt alkaa vasta myöhemmin tänään. Venytetty iltavuoro
Lomalla, välipäivinä taas töissä. Juuri tulin jouluostoksilta, vähän hirvittää kuinka paljon rahaa meni vaikka kaikki oli ihan harkttuja ja tarpeellisia ostoksia... :D
Olenhan minä töissä. Tässä odottelen erään asian valmistumista, mitään en voi tehdä ennen kuin se on valmis.
Olen töissä mutta ei tällä hetkellä asiakkaita. Olen kiparilla työssä.
Töissä luen, ruokatauko ei ole työnantajan aikaa.
Istun pimeässä nukkarissa. Just mietin, että kai mulla on oikeus vartti palstaa selata, kun tauko on tässä nukkarissa. Ja itseasiassa mietin myös, että kuinka älykännyköillä voisi nukkarissa hyödyntää. Pinterest olen etsinyt askarteluja,kirjoittanut tiedotteita kotiin, lukenut opiskelijoiden näyttö-ja tutkintotilaisuussuunnitelmia, mutta mitäpä muuta?
Teen välillä töitä av palstailun lomassa. Työnanataja vaan kehuu, että ompa hienosti tehty hommat. Suurin osa työajasta kuluu ihan täyteen paskaan netissä pyörimiseen. Mutta mitä sitten. Mä oon voittaja, teen mitä tykkään ja pomo maksaa.
Tänään ei ole töitä ja opiskelujutut voin hoitaa siihen kellonaikaan kun haluan. Tällä hetkellä olen pyykkituvassa pesemässä pyykkiä.
Terveisin,
Parikymppinen osa-aikatöissä oleva opiskelija
Iltavuoro. Parin tunnin päästä vasta töihin.
Kotona kotiäitinä siksi en ole töissä. Palstaa luen nyt koska lapset ovat päiväunilla.
Työt alkaa vasta parin tunnin päästä.
Olen lomalla.