Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen:oletko koskaan seurustellut itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
20.12.2016 |

Liittyikö tämä myös syyksi suhteen lopulle?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua pari senttiä lyhyempi eikä sillä ole kyllä mitään merkitystä elämässä!

Vierailija
22/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut poikaystävinä/miehinä aika lyhyitä miehiä, mutta ei koskaan minua lyhyempää. Olen itse 168 cm ja pidemmät suhteeni on olleet aina reilusti alle 180 cm pitkiä. Olen itsekin huomannut tämän, enkä tosiaan osaa sanoa miksi.

Nykyinen miehen on 180 cm pitkä, taitaa olla pari senttiä ylikin, ja onhan se ihanaa <3 Mutta ei miehen pituudella ole minulle ollut erityisesti merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, minä 175 mies 160, ei aiheuttanut eroa, hauska mies, mutta ei ollut vain luonteiltamme sopivia

Vierailija
24/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 15 vuotta. Tosin meillä on pituuseroa vain noin 3-4 senttiä.

Olen aika pitkä, 177 cm. Innostun aina jos joku tosi lyhyt mies osoittaa kiinnostusta. On mahtavaa, että miehellä on pokkaa viitata kintaalla perinteisille soveliaisuuskäsityksille. Miksi miehen muka pitäisi olla naista pidempi?

Vierailija
25/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on mua lyhyempiä kun olen 185cm. Itse olen pituuteen kanssa sinut (aina näin ei ollut!) joten kun oma pituuteen ei itseäni vaivaa, niin ei vaivaa muidenkaan. Ei siis väliä miehen pituudella. Lyhyin kumppanini oli 175cm ja vain yksi on ollut yli 190cm. Muut suunnilleen välillä 180-185cm. Nykyinen eli ensi kesänä aviomieheni kanssa ollaan aika samaan mittaisia.

Välillä mietityttää,kun moni palstoilla tekee pituudesta mun mielestä kauhean ison asian. Kauhistellaan liian pitkiä naisia ja liian lyhyitä miehiä. Eikö vaan vois hyväksyä, että on eri mittaisia ihmisiä? Turhan moni poika suree ja miettii riittääkö. Tai tytyö pelkää ettei kelpaa. Muutaman sentin takia. ..? Ihan turhaa murhetta.

Oikeassa elämässä ihmisiä ei valita viivottimen avulla. Pituus ei ole sen enempää plussaa kuin miinusta. Se vaan on.

Vierailija
26/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on alle 160 cm pitkä. Itse olen 165. Mies ei vain jostain syystä oikein lämpene. :/

Vierailija
27/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti seurustellut mutta tapaillut intensiivisesti n. 3 kk. Homma päättyi miehen sairaalloisen mustasukkaisuuden ja ensimmäisen väkivaltaisuuden merkin vuoksi. Ei siis liittynyt miehen pituuteen, vaikka miehellä jäätävä kompleksi siitä olikin. Se itsesäälivikinä oli surullista kuunneltavaa, varsinkin kun itse pidin häntä vetävänä tyyppinä.

Vierailija
28/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta voisin seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

t. 158 cm

Vierailija
29/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on mua lyhyempiä kun olen 185cm. Itse olen pituuteen kanssa sinut (aina näin ei ollut!) joten kun oma pituuteen ei itseäni vaivaa, niin ei vaivaa muidenkaan. Ei siis väliä miehen pituudella. Lyhyin kumppanini oli 175cm ja vain yksi on ollut yli 190cm. Muut suunnilleen välillä 180-185cm. Nykyinen eli ensi kesänä aviomieheni kanssa ollaan aika samaan mittaisia.

Välillä mietityttää,kun moni palstoilla tekee pituudesta mun mielestä kauhean ison asian. Kauhistellaan liian pitkiä naisia ja liian lyhyitä miehiä. Eikö vaan vois hyväksyä, että on eri mittaisia ihmisiä? Turhan moni poika suree ja miettii riittääkö. Tai tytyö pelkää ettei kelpaa. Muutaman sentin takia. ..? Ihan turhaa murhetta.

Oikeassa elämässä ihmisiä ei valita viivottimen avulla. Pituus ei ole sen enempää plussaa kuin miinusta. Se vaan on.

Olet oikeassa. Ihmisten pituudella ei ole yhtään mitään merkitystä.

N

Vierailija
30/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö tämä myös syyksi suhteen lopulle?

Seurustelen parhaillaan ja tämä vaikuttaa vakavalta :)

Ihana mies ja valloittava persoonallisuus. Parasta seksiä ikinä  eli ero ei todellakaan ole mielessä 

Kuinka paljon lyhyempi ? Minkä ikäinen olet ?Miten muuten seksi voi onnistua lyhyemmän miehen kanssa?

Kultani on noin 6 senttiä lyhyempi ja seksi onnistuu hyvin. Miksi ei onnistuisi?

Olen jo yli 40 ja mies 4 vuotta vanhempi. Mies on lisäksi kalju ja jotta murskaan muutkin  Vauva-palstan kliseet myös pienempituloinen :)

Vierailija
31/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut suunnilleen samanpituisen miehen kanssa - pituuseroa saattoi olla joku sentti sinne tai tänne - en tiennyt hänen tarkkaa pituuttaan. Ulkona mies oli selvästi lyhyempi koska kengissäni on n. 5 cm korot. N. 170 cm ollaan molemmat.

Pituus ei haitannut minua ollenkaan, paljon miehekkäämmältä ja turvalliselta kyseinen miekkonen tuntui kuin itseä 20 cm pidempi eksä. En tiedä haittasiko miestä, ei ainakaan vaikuttanut siltä.

En edes ollut tajunnut kuinka lyhyt mies oli ennen kuin hän otti asian itse esille yhden kertomansa jutun yhteydessä. Ero tuli miehen aloitteesta, itse ottaisin miehen takaisin mielelläni. 

Vierailija
32/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
33/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä. Mä oon 174cm pitkä ja mies on mua muutaman sentin lyhyempi 2-3?, kuitenkin niin, että melkeimpä suoraan silmiin katotaa, ku seisotaan vastakkai.

Eikä tuo "lyhyys" ole kyllä vaikuttanut yhtään mihinkään. Esim. viimeistään korkkarit jalassa oon ollu jokaista seurustelukumppaniani pidempi, kun ei noita yli 186cm miehiä iha joka paikasta löydy.

Vierailija
34/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. Jos oikein aletaan miettimäön, niin miehen lyhyys johti eroon. Mies ei halunnut minun pitävän korkokenkiä tai nutturaa pään päällä koska näyttäisi itse vielä lyhyemmältä. Itselläni ei ollut mitään ongelmaa mieheni pituuden suhteen. Kun oltiin vielä vain kavereita, oli yksi hauskimmista jätkistä ja todella mukava.

Sitten 4 kuukauden seurustelun jälkeen miehen omat ongelmat pituuteensa paljastuivat. Jaksoin katsella häntä puoli vuotta, mutta oli vain pakko erota tuon miehen käytöksen takia.

Tietenkin kertoi kavereilleen että en hyväksy lyhyitä miehiä. Hänessä ei mielestään ollut mitään vikaa.

Vierailija
35/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja ilmeisesti oli ainakin osasyy eroomme. Vaikea sanoa. Minä olisin kyllä pitänyt hänet loppuelämäni.

Vierailija
36/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen itse 175cm. Ei ollut syy eroon. Miehekkyys ja naisellisuus eivät määräydy pituuden mukaan, vaan moni kroppansa varmuudella kantava mies, joka ei häpeä itseään, on todella seksikäs. Olenhan minäkin naisellinen, vaikka pidempi kuin suurin osa naisista.

Siskollani pitkäaikaiset poikaystävät ovat olleet järjestään max. hänen mittaisiaan tai pari senttiä lyhempiä. Hän on jotain 173cm, kaunis ja persoonana hersyvän iloinen ja lempeä, monin tavoin hyvin naisellinen. Kyllä siinä on ihan riittävästi polariteettia mieheen, ettei tarvitse paria senttiä katsella.

Vierailija
37/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilttimiehelle ei kelpaa itseään lyhempi nainen? Näitä on Suomessa vaikka kuinka paljon vaikka kilttimies olisi 160 cm eikä se ole edes epätavallista.

Vierailija
38/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen itseäni 8cm lyhyemmän miehen kanssa, enkä itsekään ole kovin pitkä. Minua ei ole miehen pituus häirinnyt missään vaiheessa. Miestä hieman aluksi, mutta yli päästiin ja nyt jo useampi vuosi takana :)

Vierailija
39/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm enkä näe mitään ongelmaa tapailla minua lyhyempää. Yksi oli 173, toinen 176 cm.

Niin eli eivät ole sinua lyhyempiä

Ap

Joo sori, kirjoitin kiireessä niin ei tullut avattua sen enempää. Ne olivat kuitenkin kaksi erillistä lausetta. En näe ongelmaa tapailla minua lyhyempää miestä, toiseksi, olen jo tapaillut muutamaa miehiksi aika lyhyehköjä henkilöitä. En mitenkään tietoisesti etsi minkään pituista miestä, en lyhyttä enkä pitkää, ihan muut asiat määrittelevät tapailuhalukkuuteni.

Suomalaisten miesten keskipituus on 177, joten 173cm ja 176cm miehet eivät kyllä ole mitenkään erityisen lyhyitä.. Eiköhän suurin osa miehistä satu juurikin haarukalle 172-182cm (177 +-5cm)

Olen itse 176cm pitkä nainen ja ainakin omien mielikuvien mukaan suurin osa miehistä on saman mittaisia kuin itse olen

Vierailija
40/77 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs itseäni huomattavasti pidempi nainen lähestyi mua, kun viimeksi kävin baarissa. Olen alle 165 cm. Veikkaan, että ne, joille lyhyyteni on ongelma, ovat vain pysyneet loitolla. Jäljelle on kuitenkin jäänyt aika joukko naisia.

Eihän multa tiety mitään kysytty, mutta mua huolestuttaa välillä se, millaisen kuvan palstailevat teinit saavat tästä maailmasta. Lyhyenäkin pärjää. Kaljuuntuvana pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi