Joudun aina olemaan miehen mielialojen ja oikkujen armoilla
Esimerkiksi tänään hän on taas ollut todella kärsimätön ja pahantuulinen. Kysyin johonkin tarkentavaa kysymystä vilpittömästi, niin olin "s**tanan nuija". Aamulla sain täyslaidallisen muitakin solvauksia.
Mies on tänään kotona ja saan pelätä, että hän rikkoo tai heittelee tavaroitani roskiin, koska on uhannut tehdä niin, jos en tee juuri kuin hän haluaa. Viimeksi kun hän oli lasten kanssa kotona ollessani viikonlopun töissä, oli vuoteeseeni pissattu ja lapset eivät ole koskaan aiemmin tehneet sellaista ja haju oli kamala. Mies itse oli uhannut kostoksi virtsata sänkyyni, jos käyttäydyn jotenkin ei-toivotulla tavalla (eli esim. kysyn vaikka saavuttuani kotiin, miten miehen hermot tällä kertaa kestivät tms.). En tiedä, tekikö hän sitä, mutta vähän outoa.
En jotenkin jaksaisi enää olla mieheni kanssa päivääkään, jos saisin valita. Nyt pelottaa taas, miten hänen hermonsa kestävät, kun siis hän tiuski minulle ja löi luurin korvaan, kun soitin hänelle takaisin töistä.
Valitse lähteä ja jättää hänet. Nyt. Ai etkö? No silloin valitset jäädä. Voiko tuota selvemmin sanoa?