Mitä rikosta et kadu? Ts. mistä tekemästäsi lainvastaisuudesta menisit vaikka käräjille?
Minä varastin pienen kasvin erään ravintolan vessasta. Vessassa ei ollut edes iķkunaa mistä olisi saanut luonnonvaloa ja multa oli aina rutikuiva.
Muutaman kuukauden ravintolassa syömässä käydessäni kastelin pientä hentoa kasvia aina vessareissulla ja aina uudelleen käydessäni se oli yhtä kuiva ja hento.
Päätin vaan varastaa sen kasvin turvaan. Tai jopa mietin sitä oikeasti useamman viikon ajan; miten ilkeän varastaa jotain mitä en ees tarvitse?
Sitten yksi ilta kun käytiin syömässä, menin vessaan, nappasin kasvin mullastaan, käärin sen kosteaan paperiin ja toin kotiin.
Enää tuo kasvi ei kilju vaan on terhakka kuin mikä. Pikkuinen mutta onnellinen kosteassa mullassaan ikkunalaudalla☺
Olen varastanut aikuisiälläni vain tämän kerran ja päätin että tämä oli hyvä teko.
Kommentit (4)
Työnsin yhden teinijonnen kaikin voimin rinnuksista ojaan kun näin hänen potkivan siiliä. Joku pahoinpitelysyyte tuosta kai olisi voinut tulla. Nappasin siilin takkini sisään ja juoksin minkä jaloistani pääsin. Oli aika uhkarohkea teko sillä tämä jonne oli harteikas 180cm ja itse pienikokoinen 150cm nainen, että olisi varmaan tullut turpaan ja pahasti jos en olisi päässyt karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Työnsin yhden teinijonnen kaikin voimin rinnuksista ojaan kun näin hänen potkivan siiliä. Joku pahoinpitelysyyte tuosta kai olisi voinut tulla. Nappasin siilin takkini sisään ja juoksin minkä jaloistani pääsin. Oli aika uhkarohkea teko sillä tämä jonne oli harteikas 180cm ja itse pienikokoinen 150cm nainen, että olisi varmaan tullut turpaan ja pahasti jos en olisi päässyt karkuun.
Tuosta olisi kuulunut saada palkinto! Ihana kun pelastit siili-raasun <3
Humalainen hyökkäsi päälleni ja pistin sen nippuun. Vaikka oli itsepuolustusta niin yleensä se tuomitaan joka voittaa eli pahoinpitelystä olisi varmaan rapsahtanut sakot.
Ihana! ^_^ Kiitos ap kun piristit aamua. :)