Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaile exää (pitkä suhde) ja nykyistä. Mikä on nyt paremmin, mitä asioita kaipaat, mitä et kaipaa.

Vierailija
19.12.2016 |

Sana vapaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään.Nyt on kaikki paremmin.

Vierailija
2/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli seksin suhteen avoin, mutta helvetin tyhmä ja yksinkertainen ihminen. Nykyinen on kyllä älykäs, mutta niin hemmetin rajoittunut petihommissa. Ainoa mikä käy on touhuaminen pimeässä huoneessa sängyssä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa. Mitään muuta ei ole. Joskus on exää ikävä. T. M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou mai gaad eka ajatus on kyllä HYI YÖK en kaipaa mitään. Enkä kyllä kaipaakaan sitä ihmistä. Suhteessa hyviä asioita, joita voisin kaivata oli hyvä seksi, ..ja joo siinä se :D Erosta on reilu 3v. Ja oli väkivaltainen sekopää se.

Tuollaisen jälkeen ei siis tartte olla mikään ihmemies, että tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Nykyinen mies on kuitenkin oikeasti niin täydellinen sielunkumppani ja olemme toistemme parhaat ystävät. Hänen myötään olen opinut itsestäni paljon, olen parempi ihminen ja meitä odottaa loistava tulevaisuus <3 nyt rakastan ja tunnen olevani rakastettu, kunnioitettu ja luottamus on kohdillaan. En enää saa imeliä rakkausrunoja muistilapuille, mutta en edes halua, kun saan nyt sielunkumppanin jonka kanssa on intohimoa, naurua ja unelmia.

Vierailija
4/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli hoitamaton bipo, lisäksi oli laiska patologinen valehtelija. Nykyinen on kiltti ja ihana. En kaipaa mitään. Kaikki on nyt paremmin.

Vierailija
5/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni (kolmen vuoden suhde, ero viisi vuotta sitten, nyt olen vuoden verran ollut uudessa suhteessa) on ehkä kaikista seurustelukumppaneistani eniten pitänyt minusta persoonana, yrittämättä muuttaa mitään. Nykyinen sopii minulle monessa mielessä paremmin ja suhteemme on hyvä, mutta saan aika usein kuulla, kuinka voisin muuttaa sitä tai tätä piirrettä käyttäytymisessäni.

Vierailija
6/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenkuuluvuuden tunne. sita ei ole tullu suhteissa pitkan avioliiton jalkeen.

Vierailija
7/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Eksän kansa seksi toimi ja meillä oli hauskaa. Jaksoimme kokeilla kaikenlaista kivaa. Teimme myös asioita yhdessä. Eksä oli viinan menevä ja petti törkeästi.

Nykyisen kanssa ei kai tuota pettämispelkoa ole, ja jos olisikin, en enää pelkää sitä. En tule enää romahtamaan koskaan kuten nuorempana romahdin suhteen loppuessa. En ole enää antanut itseni rakastua enää muihin kuin lapsiini. Seksi ei toimi enää kuten alkuaikoina... Rakastumista ikävöin ja pussailua...

Vierailija
8/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa oltiin yhdessä 15 vuotta, luotin ja luotan häneen kuin peruskallioon. Parempaa isää lapsilleni en voi toivoa. En kuitenkaan kaipaa niitä tylsiä, loputtomia koti-iltoja, kun hän oli vähän sosiaalisesti rajoittunut eikä oikein työpäivän ja perheenlisäksi kaivannut sosiaalisia kontakteja. Ja seksiäkin oli aika niukalti, mutta muuta läheisyyttä kyllä paljon.

Nykyisen kanssa ollaan deittailtu puolitoista vuotta ja seksiä on paljon ja se on ihanaa, kokeilevaa ja intohimoista. Hän on sosiaalinen, lapseton ja meillä on aina ihanaa yhdessä, mutta tunnetasolla on vaikeaa päästä samoille leveleille kuin exän kanssa.

Vierailija
9/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou mai gaad eka ajatus on kyllä HYI YÖK en kaipaa mitään. Enkä kyllä kaipaakaan sitä ihmistä. Suhteessa hyviä asioita, joita voisin kaivata oli hyvä seksi, ..ja joo siinä se :D Erosta on reilu 3v. Ja oli väkivaltainen sekopää se.

Tuollaisen jälkeen ei siis tartte olla mikään ihmemies, että tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Nykyinen mies on kuitenkin oikeasti niin täydellinen sielunkumppani ja olemme toistemme parhaat ystävät. Hänen myötään olen opinut itsestäni paljon, olen parempi ihminen ja meitä odottaa loistava tulevaisuus <3 nyt rakastan ja tunnen olevani rakastettu, kunnioitettu ja luottamus on kohdillaan. En enää saa imeliä rakkausrunoja muistilapuille, mutta en edes halua, kun saan nyt sielunkumppanin jonka kanssa on intohimoa, naurua ja unelmia.

Hah meillä ollu varmaan sama exä, välivaltainen sekopää joka kirjotti imeliä rakkauden tunnustuksiaan post it-lapuille kun sille päälle sattui😂

Vierailija
10/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi toimi eksän kanssa paremmin. Nykyisellä on kroonisten sairauksien/vahvan lääkityksen vuoksi vaikeuksia laueta.

Vierailija
11/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mitä voin sanoa kaipaavani, on lapsilleni isää. Jätti nimittäin joitain vuosia eron jälkeen nuo isän hommat vähemmälle. No onneksi toinen lapsista jo täysi-ikäinen ja toinenkin kohta, mutta kyllä he siitä kärsivät.

Itselleni en exästä kaipaa mitään. Seksikin oli ihan luokatonta, tosin olen tajunnut vasta nykyisen mieheni kanssa sen, mitä seksi voi parhaimmillaan olla.

Vierailija
12/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä en rehellisesti sanottuna kaipaa mitään. 12 vuottani tuli kestettyä äkkipikaista luonnetta ja odotettua, että elämä muuttuisi parempaan. Kahden lapsen takia yritin jaksaa ottaa vastuun koko perheestä ja saada miehen hyvälle tuulelle tinkien omista menoista ja mielipiteistä.

Kun kamelin selkä katkesi, ja jätin hänet, luulin että yli kolmekymppinen yh-äiti saisi olla aika rauhassa parisuhderintamalla. Parin hutin jälkeen löytyikin sellainen kultakimpale, että en uskonut hänenlaisiaan olevan olemassakaan.

Nykyisin olen siis onnellisessa parisuhteessa, josta en muuttaisi mitään. Uusi kumppani on huomaavainen, rakastava, hellä, ihana isä lapselleen ja isäpuoli vanhemmille lapsilleni. Meillä on aina hauskaa yhdessä.

Ainoa asia, joka harmittaa, on se, että kestin exää niinkin kauan. Toisaalta, kaikki aikaisemmat kokemukset ovat johtaneet tähän pisteeseen, joten ehkä näin pitikin käydä..☺☺

Vierailija
13/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa rutiininomaista seksiä - ei sitä oikein edes ollut, koska en halunnut häntä. En kaipaa hänen huonoja sosiaalisia taitojaan, kömpelöyttä, jota häpesin. En todellakaan kaipaa hänen tapaansa nostaa itseään muiden yläpuolelle, oli välillä sietämätöntä elää ihmisen kanssa, joka uskoi olevansa kaikkia älykkäämpi.

Kaipaan joskus hänen tasaista, ennakoitavaa käytöstä - nykyinen saattaa pahoittaa mielensä hyvin herkästi tai menettää malttinsa pikkujutuista. Ja myönnän että kaipaan passaamista, johon olin tottunut. Samalla tiedän, että nykyinen suhde on siinä mielessä terveempi, kun molemmat haluavat tehdä hyvää toisilleen.

Vierailija
14/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset ovat tyytyväisiä tekemiinsä muutoksiin. Aniharva myöntäisi että ex oli parempi ja nykyinen suhde on virhe.

Olisi parempi kysyä että kumpi oli parempi ex vai sitä edellinen ex.

Vierailija
15/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen suhde on niin hyvä, etten lähde vertaamaan entisiin. Ensimmäistä kertaa ajatukset ja toiveet kohtaa jonkun ihmisen kanssa ja on kaikin puolin hyvä olla.

Vierailija
16/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa rutiininomaista seksiä - ei sitä oikein edes ollut, koska en halunnut häntä. En kaipaa hänen huonoja sosiaalisia taitojaan, kömpelöyttä, jota häpesin. En todellakaan kaipaa hänen tapaansa nostaa itseään muiden yläpuolelle, oli välillä sietämätöntä elää ihmisen kanssa, joka uskoi olevansa kaikkia älykkäämpi.

Kaipaan joskus hänen tasaista, ennakoitavaa käytöstä - nykyinen saattaa pahoittaa mielensä hyvin herkästi tai menettää malttinsa pikkujutuista. Ja myönnän että kaipaan passaamista, johon olin tottunut. Samalla tiedän, että nykyinen suhde on siinä mielessä terveempi, kun molemmat haluavat tehdä hyvää toisilleen.

Edellisessä suhteessa mies teki hyvää sinulle mutta sinä et miehelle?

Vierailija
17/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli narsisti ja en kaipaa kyllä mitään

Vierailija
18/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan exässä sitä, että hän tykkäsi yllättää minut esim. ostamalla kukkia tai tekemällä lempiruokaani. Nykyinen ei harrasta tuollaisia romanttisia eleitä. Entisessä suhteessa minulla oli myös parempi itseluottamus kaikessa, koska exäni oli hieman tyhmempi kuin minä. Nykyisen kanssa tunnen helposti alemmuutta, koska hän on niin älykäs ja taitava kaikessa.

Muuta ei tule mieleen. Oikeasti olen paljon onnellisempi nykyisen kumppanini kanssa, sovimme paremmin yhteen.

Vierailija
19/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli mahtavaa seksiä ja sitä oli usein. Oli kuitenkin pettäjä ja valehtelija. Enkä voisi kuvitellakaan häntä perheenisänä.

Nykyinen on mahtava isä, hyvä kumppani. Seksielämä on laimentunut vauvan myötä. Syytä on toki meissä molemmissa ja olosuhteissa.

En vaihtaisi takaisin exään. En myöskään haaveile seksistä hänen kanssaan. Oli ja meni.

N32

Vierailija
20/20 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa exän tyhmiä salijuttuja, bodareiden ihannointia ja fitnesspimujen kuvien jatkuvaa tykkäilyä somessa. Enkä aikuisen miehen valitusta siitä, ettei saa kavereita, vaikka ei itse tehnyt mitään asian edistämiseksi. Minun kavereiden seura taas ei kelvannut, koska olivat kuulemma "liian fiksua" porukkaa hänelle. En myöskään kaipaa hänen kavereitaan, jotka olivat yhtä typeriä kuin hän.

Nykyinen on fiksu, viihtyy myös minun kavereideni kanssa, harrastaa muutakin kuin aivotonta bodausta ja sopii muutenkin minulle paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi