Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kim Kardashianilla Endo vai mikä vaiva ?

Vierailija
19.12.2016 |

Sairastelee "vakavasti"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sä ton endon vedit?

Vierailija
2/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai toipuuko hän sittenkin takapuskuri-implanttien poistoleikkauksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan vaan stressiä siitä miehensä sekopäisten ja hirveästä laihdutuksesta

Vierailija
5/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syfilis

Vierailija
6/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen persekannikat on tulehtunu, siitä ressiä ei voi olla enää muodokas???

Vierailija
7/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla peppuimplantit ongelmana. Nehän ovat osoittautuneet suuremmaksi ongelmaksi plastiikkakirurgiassa kuin rintaimplantit eli melko varmasti alkavat vuotaa jossain vaiheessa. Oisko just haasteellinen vartalonosa joka on liikumisen kannalta jatkuvassa liikkeessä että implantit eivät kestä. 

Mä olen edelleen sitä mieltä että ryöstö oli etukäteen sovittu samoin julkisuudesta poistuminen. Eivät asu saman katon alla Kanyen kanssa enää jutuista päätellen joten veikkaan pahasti että imlanttien pettäinen  on ollut koko tämän ruljanssin perimmäinen syy jotta pääsee pois julkisuudesta suurella "pamauksella". (Ryöstö) ja sitten somehiljentyminen ja julkisuudesta poistuminen "hyvään syyhyn vedoten".  samalla tekee rahaa vielä säälijutuilla jne. ryöstö, ero, mahdollinensyöpä. Vähän liikaa am

Mä olen edelleen sitä mieltä että ryöstö oli etukäteen sovittu samoin julkisuudesta poistuminen. Eivät asu saman katon alla Kanyen kanssa enää jutuista päätellen joten veikkaan pahasti että imlanttien pettäinen  on ollut koko tämän ruljanssin perimmäinen syy jotta pääsee pois julkisuudesta suurella "pamauksella". (Ryöstö) ja sitten somehiljentyminen ja julkisuudesta poistuminen "hyvään syyhyn vedoten".  samalla tekee rahaa vielä säälijutuilla jne. ryöstö, ero, mahdollinensyöpä. Vähän liikaa samaan suuntaan liikkuvia osasia tässä jutussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi