Onkohan Kim Kardashianilla Endo vai mikä vaiva ?
Kommentit (7)
Vai toipuuko hän sittenkin takapuskuri-implanttien poistoleikkauksesta?
Oiskohan vaan stressiä siitä miehensä sekopäisten ja hirveästä laihdutuksesta
Jos sen persekannikat on tulehtunu, siitä ressiä ei voi olla enää muodokas???
Taitaa olla peppuimplantit ongelmana. Nehän ovat osoittautuneet suuremmaksi ongelmaksi plastiikkakirurgiassa kuin rintaimplantit eli melko varmasti alkavat vuotaa jossain vaiheessa. Oisko just haasteellinen vartalonosa joka on liikumisen kannalta jatkuvassa liikkeessä että implantit eivät kestä.
Mä olen edelleen sitä mieltä että ryöstö oli etukäteen sovittu samoin julkisuudesta poistuminen. Eivät asu saman katon alla Kanyen kanssa enää jutuista päätellen joten veikkaan pahasti että imlanttien pettäinen on ollut koko tämän ruljanssin perimmäinen syy jotta pääsee pois julkisuudesta suurella "pamauksella". (Ryöstö) ja sitten somehiljentyminen ja julkisuudesta poistuminen "hyvään syyhyn vedoten". samalla tekee rahaa vielä säälijutuilla jne. ryöstö, ero, mahdollinensyöpä. Vähän liikaa am
Mä olen edelleen sitä mieltä että ryöstö oli etukäteen sovittu samoin julkisuudesta poistuminen. Eivät asu saman katon alla Kanyen kanssa enää jutuista päätellen joten veikkaan pahasti että imlanttien pettäinen on ollut koko tämän ruljanssin perimmäinen syy jotta pääsee pois julkisuudesta suurella "pamauksella". (Ryöstö) ja sitten somehiljentyminen ja julkisuudesta poistuminen "hyvään syyhyn vedoten". samalla tekee rahaa vielä säälijutuilla jne. ryöstö, ero, mahdollinensyöpä. Vähän liikaa samaan suuntaan liikkuvia osasia tässä jutussa...
No mistä sä ton endon vedit?