G miehille: masentaako perhejoulu ja miten pahasti?
Taas on aika, jolloin mammat valmistelevat raivopäänä rauhaisaa ja perinteistä joulua. Siivoamista ja ruuanlaittoa veren maku suussa ja parisuhde pistetty täysin syrjään seksistä nyt puhumattakaan. Mutta pääasia että perhe on onnellinen ja tulee rauhaisa ja perinteinen joulu.
Kommentit (5)
Kyllä masentaa. Onneksi olen aattona töissä, joten vaimo ja lapset viettäkööt joulua keskenään.
Masentaa kun ei ole vaimoa jonka kanssa viettää joulua
Lopetin 15-vuotiaana Joulun juhlistamisen, ja 25-vuotiaana tuleva rouvani pakotti minut aloittamaan sen uudestaan vaikka tein selväksi etten välitä jouluilusta. 20 vuotta myöhemmin syön samaa pakkopullaa...joskin tänään onnistuin sluibaamaan itseni pois muksujen koulujouluista, kun todistettavasti vähän ylilämpöä on.
Vastaan koska mulla on ollut vaimo, vaikkakin olen itse nainen. Ei masenna, vietän joulua itsekseni ja/tai ystävien kanssa, ihan miltä tuntuu. Ei mitään sovittua, kokkailen itsekseni ja juon hyvää viiniä. :) Rentoa ja mukavaa. Käyn ehkä lasillisella joidenkin ystävien kanssa, jotka ovat myös sinkkuja tai paossa joulua. Tulee mukavaa. Toivottavasti myös niille, jotka enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti viettävät joulua jollain muulla tavalla. ^_^
Äänestin, että kestää kun luulee ja toivoo parempaa.