Miten saisi puolisostaan reippaamman? Surettaa katsoa Ruotsin hovin ihania joulureippailuja
kun tuollaisella retkellä oma puoliso istuisi varmaan vaan autossa juoruamassa puhelin kuumana.
Kommentit (49)
Kannattaa kokeilla kirjoitti:
Ukkoon tulee kummasti reippautta kun uhkaa lähteä, ainakin meillä tehosi.
Ei tehoa. Edelleen on nysvääjä ja aloitekyvytön.
Kyllä nuo kuninkaallisten reippailut on ihan varta vasten tehty kuvausten takia. Helppo niitten on niitä pipareja leipoa. Eihän ne nyt ite sitä taikinaa tee eikä siivoa jälkeensä.
Kuninkaallisten tarkoitus on nimenomaan toimia esimerkkeinä ja kannustuksena hyvään elämään. Itse ainakin saan inspiraatiota Ruotsin hovin kuvista.
Siis varmasti noilla on helpompaa kuin taviksilla joissakin asioissa mutta voi siitä silti inspiraatiota ottaa!
Kannattaisi sinkkumiesten katsoa mallia että noin sitä prinsessan saa, tai ainakin jonkun naisen!
Vierailija kirjoitti:
Siis varmasti noilla on helpompaa kuin taviksilla joissakin asioissa mutta voi siitä silti inspiraatiota ottaa!
Kannattaisi sinkkumiesten katsoa mallia että noin sitä prinsessan saa, tai ainakin jonkun naisen!
Rymyämällä kuraisessa metsässä?
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisten tarkoitus on nimenomaan toimia esimerkkeinä ja kannustuksena hyvään elämään. Itse ainakin saan inspiraatiota Ruotsin hovin kuvista.
Kerrankin joku puhuu järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ihmisen perusluonne taida enää muuttua, jos on aikuisikään jo ehtinyt. Olisit valinnut reippaamman puolison, jos retkeily puolison kanssa kiinnostaa.
Kun olin 30,kävin salilla 8 kertaa viikossa ja pyöräilin joka paikkaan. Nyt olen 45 ja en koskaan liiku hikeen ja menen joka paikkaan autolla.
Toimeliasta väkeä. Vähän kuin meillä Pete kokoomuslaisineen.
Englannin kuninkaat julkaisivat perhekuvan halkopinon edessä