Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, vaikuttaako miehen yo-todistus siihen lähdetkö panoille?

Vierailija
19.12.2016 |

Jos on vaikka L:n paperit, niin lähdetkö helpommin? Tai päinvastoin: jos on L:n paperit, niin silloinko et ainakaan lähde?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä pyydän ensin näyttään paperit, ennen kuin otat edes takin pois.

Vierailija
2/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullu kyseltyä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Mä pyydän kopion yo-todistuksessa heti, kun mies pyrkii juttusille. Jatko riippuu täysin kokeiden tuloksista. C:n papereilla voi päästä jo hetkeksi juttelemaan kanssani ja jos pystyy kompensoimaan muilla avuilla ja ominaisuuksilla huonohkoa yo-tulosta, nekin saattaa jopa riittää.

Vierailija
4/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn small talkina miehenä, miltä alalta hän on, se ei ole yritys kaivaa tietoa siitä onko mies edes käynyt lukiota vai ei.

Vierailija
5/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En edes tiedä millaiset yo-paperit puolisoni on saanut ja meillä on jo siis lapsiakin. Ei ainakaan mulla siis vaikuttanut. Pitääkin illalla pyytää nuo todistukset nähtäville, katsotaan loppuuko sekstailu sit siihen.

Vierailija
6/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miehellä pitää olla aina alkuperäiset yo-todistukset mukana ja kahdet kopiot deitille, jos panoille meinaa.

Vierailija
7/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaadin koulutodistukset nähtäväksi ennen kun ketään sänkyyni päästän! Mun akateemiseen alapäähän ei ole duunareilla pääsyä.

Vierailija
8/8 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko A:n tai C:n paperit, pääasia että saan ison O:n illan päätteeksi.