Nainen, vaikuttaako miehen yo-todistus siihen lähdetkö panoille?
Jos on vaikka L:n paperit, niin lähdetkö helpommin? Tai päinvastoin: jos on L:n paperit, niin silloinko et ainakaan lähde?
Kommentit (8)
Ilman muuta. Mä pyydän kopion yo-todistuksessa heti, kun mies pyrkii juttusille. Jatko riippuu täysin kokeiden tuloksista. C:n papereilla voi päästä jo hetkeksi juttelemaan kanssani ja jos pystyy kompensoimaan muilla avuilla ja ominaisuuksilla huonohkoa yo-tulosta, nekin saattaa jopa riittää.
Kun kysyn small talkina miehenä, miltä alalta hän on, se ei ole yritys kaivaa tietoa siitä onko mies edes käynyt lukiota vai ei.
:D En edes tiedä millaiset yo-paperit puolisoni on saanut ja meillä on jo siis lapsiakin. Ei ainakaan mulla siis vaikuttanut. Pitääkin illalla pyytää nuo todistukset nähtäville, katsotaan loppuuko sekstailu sit siihen.
Juu, miehellä pitää olla aina alkuperäiset yo-todistukset mukana ja kahdet kopiot deitille, jos panoille meinaa.
Tietenkin vaadin koulutodistukset nähtäväksi ennen kun ketään sänkyyni päästän! Mun akateemiseen alapäähän ei ole duunareilla pääsyä.
Ihan sama onko A:n tai C:n paperit, pääasia että saan ison O:n illan päätteeksi.
Kyllä. Mä pyydän ensin näyttään paperit, ennen kuin otat edes takin pois.