Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen loukkaantui baarissa, mitä hittoa?!

Vierailija
19.12.2016 |

Viikonloppuna paikallisen kuppilan tiskillä, eräs nainen tunki viereeni ja laukoi "kuule, mä iskisin sut muuten, mutta kun sulla on kamala parta ja toi tyyli muutenkin!"
Vastasin, että mä iskisin hänet muuten muttakun hän on läski ja ruma.
Nainen heitti juomat päälle ja lähti kiroten pois. Kaksinaismoralismi vai mikä?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisten käytöstä...

2/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli kaikin puolin ääliö. Oli törkeää heittää juomat sun päälle, kun vastasit samalla mitalla, ja on väärin, että et voinut heittää vastaavasti omia juomiasi naisen päälle, koska kaksoistandardit. Vittumaista ja epäreilua.

T: Tasa-arvoa kannattava feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon urpo.

Vierailija
4/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ollut noin törkeä ellei nainen olisi itse aloittanut. Poke katseli ovelta, muttei tehnyt mitään??? Viimeinen kerta tossa kapakassa. -Av

Vierailija
5/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ollut noin törkeä ellei nainen olisi itse aloittanut. Poke katseli ovelta, muttei tehnyt mitään??? Viimeinen kerta tossa kapakassa. -Av

Sulla oli ihan "oikeus" olla törkeä, itsekin olisin tuollaisessa tilanteessa. Harmi vaan kun tuollaisia sekoja on (niin miehissä kuin naisissa), jotka voi reagoida arvaamattomasti.

Vierailija
6/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomilehmä.

Vierailija
7/7 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomilehmä.

No ei kannata yleistää sen perusteella, että joku kännisekopää käyttäytyy huonosti.  En minäkään naisena vedä johtopäätöstä, että kaikki miehet ovat ällöttäviä naisvihaajia, kun joku omassa kusessaan istuva puistokemisti on erehtynyt huorittelemaan minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan