Mies tuli pikkujouluista itkien kotiin
Mies oli uuden työpaikan pikkujouluissa ensimmäistä kertaa ja tuli itkien kotiin. Yritin kysellä että mikä on, mutta mies vaikeni. Lopulta sain hänet tunnustamaan että oli pettänyt työkaverin kanssa. Siinä kuulemma vaan oli käynyt niin. Työ on mainosalalla ja suurin osa työkavereista on homoja ja tuo jonka kanssa oli pettänyt oli paikan "alfahomo", joka on kuulemma flirttaillut miehelleni jatkuvasti ja olivat kuulemma lyöneet töissä vetoa että saako tämä alfahomo iskettyä perheellisen mieheni. Mies sanoi katuvana että on vastustellut tuon alfahomon flirttejä mutta nyt kännissä oli jotenkin vaan ajautunut sänkyyn hänen kanssa, vaikka on ihan täyshetero. Tämä alfahomo on todella miehekäs ja dominoiva tyyppi joka oli vaan naureskellut kun mieheni vastusteli hänen flirttailuitaan ja lopulta mies ei enää jaksanut tehdä vastarintaa. En oikein tiedä mitä ajatella. Koska hän petti minua niin minun kai pitäisi olla vihainen, mutta tieto siitä kenen kanssa petti saa oloni vain hämmentyneeksi. En tiedä mitä ajatella?
Kommentit (24)
Olisit vähän edes muuttanut tuota tarinaa. Tylsä lukea sama provo monta kertaa.
tasaat tilit sillä, että menet sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa. sen jälkeen olette tasoissa.
Onko se alfahomo nyt raskaana miehellesi ja kiristää jättämään sinut?
Vierailija kirjoitti:
Niin, tosiaan olen lukenut tämän jo aiemminkin.
Sanasta sanaan sama tarina : D
syy, miksi joku on nostanut tämän erittäin heikkotasoisen ja pitkästyttävän provon?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisia tarvita kun miehet nussii!
Ap kirjoitti tuon v. 2016, eiköhän se jo tiedä mitä ajattelee.
Hohhoijakkaaa, ei jatkoon.