Eikö teillä ole joulu mieltä kun ootte täällä palstailemassa?
Kommentit (17)
Paras joulumieli tulee lähimmäisen tekemästä yhdyssanavirheestä.
Mitä tekemistä joulumielellä ja palstailulla on keskenään???
Ei niin MITÄÄN.
Onhan aloittaja itsekin.
Ja ei, mulla ei ole joulumieltä. Läheiseni kuoli pari päivää sitten.
Mun joulu mieli häviää kun luen aivo vammaisten ja kirjoitus taidottomien pöli nöitä.
Täältähän se joulumieli haetaan. Sä olet totaalisesti missannut tän idean ytimen...
No suoraansanottuna EI OLE. Se harmittaa minua itseänikin.
On mieltä, kysyin palstalta, mihin kohteeseen (lapsille lahjoitettavaa) laitan 100 euroa.
Ei ole ollut kenelläkään mieltä vastata.
Vihaan joulua. Vain lasten takia yritän järjestää jotain koska se on heille tärkeää.
Teen tänään joulusiivousta ja tulen aina välillä pitämään muutaman minuutin tauon tänne. Nyt menen ripustamaan keittiön jouluverhon ja laittamaan sängynpeiton pyykkikoneeseen. Sitten järjestelen tämän työhuoneen. Huomenna imuroin ja moppaan lattiat. Tadaa!!! Joulusiivous onkin sitten tehty.
Tekisin muuten mieluusti joulusiivousta, mutta olen flunssassa. Otin töistä vielä lomaa täksi viikoksi jotta voisin siivota, mutta ei sitten. Meneehän tämä palstaillessakin.
Olen töissä joulun, kuten on mieskin.
En ole jouluihmisiä. Yksi päivä muiden päivien joukossa. Onpahan yksi stressi vähemmän. :D
Joulusta on tullut niin kaupallinen juhla, että kyllä se joulumieli väkisinkin katoaa.
Kerään motivaatiota aloittaa taas kaappien siivous. Olen raivannut jo kolme täyttä jätesäkillistä omia vaatteita pois, liinavaatekaapit on lähes valmiita, sieltäkin lähti jonkin verran pois, ja järjestämällä paremmin olen saanut pari hyllyä tyhjäksi, niin että saa alkaa siivota kaikkia piironkien ja pöytien päällisiä ym. rommakasoja kun on joku paikka mihin laittaa jotain. Myös lastenhuonissa on käynnissä suursiivous.
Mun vaatekaappiin tuli nyt ylähyllyt täyteen anopin jäämistöä joka on ollut vuoden päivät säilössä saunassa, jos vaikka pääsisi tänä vuonna joulusaunaan. Monta joulua mennyt niin ettei ole kunnolla ollut siistiä, nyt tytär on apuna niin yritään tehdä tästä kämpästä sellainen että kehtaa vieraitakin kutsua. Keskiviikkona alan tehdä joululaatikoita, se on sitten leppoisaa puuhaa kun vaan sekoittelee sössöt ja työntää uuniin. Sit alkaa joulumieli varmasti löytyä.
Yksin vietän joulun, palsta on kaveri.
Pakko palstailla että aika kuluu töissä kun ei ole asiakkaita.