Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa vietävästi kun söin eilen herkkuja liikaa. Olen stressannut koko yön että lihoan päivässä.

Vierailija
19.12.2016 |

Söin eilen kunnon darramätöt, pizzan. hampurilaisen, kanatortilla, pussin sipsejä ja pullon kolaa, suklaata. Ahdistaa ihan saamaristi nyt että jos mun kuukauden kova työ ja urheilu valuu ihan hukkaan ja lihoon tuon yhden päivän takia tai ainakin turpoan jonkun verran. Yritän ajatella järkevästi että ei voi tapahtua noin pian mutta ahdistus on valtava. Kohta lenkille että saa edes vähän kaloreita kulumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene peilin eteen, katsele sieltä läskejäsi. Puristele itseäsi ja vatsamakkaroitasi ja hauku peilikuvaasi lihavaksi siaksi samalla viillellen käsivarsiasi ja oksentaen kaaressa hammasharja kurkussa!

Vierailija
2/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit vaan käynyt oksentamassa, voivoi, no can do now

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomen eliitti kommentoi. Voi voi kun oikein kihisette siitä nokkeluudentunteesta.

Aapeelle sellaista että kyllä se siitä. Elämä jatkuu. Pari päivää niin tuntuu paremmalta sulla on vielä darra-ahdistuskin päällä.

Vierailija
4/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän syömiset ei kaada kuukauden treeniä ja hyviä syömisiä. Vaikka paino olis noussut yhtenä aamuna, niin se taas ei kerro mitään. Itse pidin vkloppuna pari tankkauspäivää, eli paljon hiilareita ja paino oli tänä aamuna noussut 600 g. Se lähtee taas parissa päivässä ja dieetti voi jatkua. Ei kannata liikaa stressata, tai vetää treenejä yli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi