Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla olisi kova vauvakuume, mutta

Vierailija
19.12.2016 |

mies ei halua enää lapsia. Miten voisin saada 10v lapsesta lohtua tähän kun se tuntuu jo niin isolta? Voiko sitä vielä hoivata? On jo ihan murkku. Oikeastaan aina omilla menoillaan, ei leiki, ei tee lasten juttuja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nauttia siitä mitä on, älä haikaile asioita joita ei ole.

Vierailija
2/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 10v on noin paljon omilla menoillaan, niin hoivaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoivaan koiraa. Me haluttais vielä lapsi mutta 9 vuoden yrittämisestä huolimatta ei oo saatu. Koira on meidän vauva.

Vierailija
4/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestäkin, on jo tottunut helppoon elämään lapsen kanssa. Ei vaippoja, ei syöttämistä, perässä juoksemista. Minäkin ehdottaisin koiraa tai jotai vapaaehtoistyötä lasten parissa, lastenhoitokeikkoja..

Vierailija
5/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muiden lastenhoitamiset ei mua auta. Mulla on tyhjä syli. Ja kova halu hoivata. Mutta pakko ehkä silitellä tuota isoa lasta sitten vain. Ap

Vierailija
6/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittele ja helli 10v,meillä 11v tulee vieläkin päivittäin monesti syliin,meillä eri tilanne,vauvakuumetta on meillä molemmilla ja yritys aloitetaankin tammikuussa,vielä olisi voimavaroja aikaa ja rahaa yhteen lapsoseen

Vierailija
7/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jospa se siitä hellittää. Meillä ikä tulee vastaan, ei voi odotella. Tai voi, mutta onnistumisprosentti pienenee yli 40v. Ja kun tietää, että ei voi kohta lasta saada enää niin sitä on vain totuteltava tilanteeseen. Ap

Vierailija
8/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miestäkin, on jo tottunut helppoon elämään lapsen kanssa. Ei vaippoja, ei syöttämistä, perässä juoksemista. Minäkin ehdottaisin koiraa tai jotai vapaaehtoistyötä lasten parissa, lastenhoitokeikkoja..

En todellakaan lähtisi vauvakuumeetta potevalle menemään töihin lasten pariin. Sehän pahentaa omaa tuskaa monin kerroin, hoitaa toisen lapsia ja tietää ettei ikinä saa itselleen yhtä ihanaa nyyttiä.

Vierailija
9/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy usein sisareni 7v ja 4v lapset, eli niitä saa hoivata lisäksi. Ap

Vierailija
10/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele miehelles että otit pillerit vaikka et oikeesti ottanut ennen kuin naitte.

Vierailija
11/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan