Mulla olisi kova vauvakuume, mutta
mies ei halua enää lapsia. Miten voisin saada 10v lapsesta lohtua tähän kun se tuntuu jo niin isolta? Voiko sitä vielä hoivata? On jo ihan murkku. Oikeastaan aina omilla menoillaan, ei leiki, ei tee lasten juttuja.
Kommentit (11)
Jos 10v on noin paljon omilla menoillaan, niin hoivaa sitä.
Minä hoivaan koiraa. Me haluttais vielä lapsi mutta 9 vuoden yrittämisestä huolimatta ei oo saatu. Koira on meidän vauva.
Ymmärrän kyllä miestäkin, on jo tottunut helppoon elämään lapsen kanssa. Ei vaippoja, ei syöttämistä, perässä juoksemista. Minäkin ehdottaisin koiraa tai jotai vapaaehtoistyötä lasten parissa, lastenhoitokeikkoja..
Nuo muiden lastenhoitamiset ei mua auta. Mulla on tyhjä syli. Ja kova halu hoivata. Mutta pakko ehkä silitellä tuota isoa lasta sitten vain. Ap
Silittele ja helli 10v,meillä 11v tulee vieläkin päivittäin monesti syliin,meillä eri tilanne,vauvakuumetta on meillä molemmilla ja yritys aloitetaankin tammikuussa,vielä olisi voimavaroja aikaa ja rahaa yhteen lapsoseen
Niin. Jospa se siitä hellittää. Meillä ikä tulee vastaan, ei voi odotella. Tai voi, mutta onnistumisprosentti pienenee yli 40v. Ja kun tietää, että ei voi kohta lasta saada enää niin sitä on vain totuteltava tilanteeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä miestäkin, on jo tottunut helppoon elämään lapsen kanssa. Ei vaippoja, ei syöttämistä, perässä juoksemista. Minäkin ehdottaisin koiraa tai jotai vapaaehtoistyötä lasten parissa, lastenhoitokeikkoja..
En todellakaan lähtisi vauvakuumeetta potevalle menemään töihin lasten pariin. Sehän pahentaa omaa tuskaa monin kerroin, hoitaa toisen lapsia ja tietää ettei ikinä saa itselleen yhtä ihanaa nyyttiä.
Meillä käy usein sisareni 7v ja 4v lapset, eli niitä saa hoivata lisäksi. Ap
Valehtele miehelles että otit pillerit vaikka et oikeesti ottanut ennen kuin naitte.
Yritä nauttia siitä mitä on, älä haikaile asioita joita ei ole.