Naapuri vie kissankokoisen koiransa ulos aina vain talon ympäri per kerta
Onko se muka riittävästi vaikka kyseessä onkin pieni koira?
Huomasin myös kerran viime päivien sisällä katsoessani ovisilmästä kun kuulin heidän nousevan portaita että tämä ko. pieni koira kapusi portaita tosi vaikean näköisenä. Nivelet varmaan niin huonossa kunnossa kun ei pääse kunnolla liikkumaan(?)
Olen herännyt jo muutaman kerran yöllä siihen että naapurista kuuluu pienen lapsen itkua/ininää. Luulin että jollekin naapurilleni olisi tullut hoitoon pieni lapsi, sillä kenelläkään tässsä asuvalla ei ole pieniä lapsia.
Viime yönä mietin taas tuota koiraa kunnes aloin kuulostella paremmin itkua. Se ei kuulostanutkaan lapsen itkulta. En olisi voinut kuvitella että kuulisin koiran itkun. Mutta koiran itkulta se kuulosti . Aloin sitten miettiä että tällä koiralla on varmasti kipuja. Voi johtua nivelistä tai ties mistä.
Naapurini joka tämän koiran omistaa on yksi mukavimmista naapureistani ja jutellessamme hän on aina kertonut minulle kuinka paljon hän pitää eläimistä.
Nyt kuitenkin tilanne vaikuttaa niin kamalalta etten tiedä mitä pitäisi tehdä. En meinannut saada viime yönä unta kun mietin jos tällä koiralla tosiaan on niin hirveät tuskat öisin (olettaen että uikutus tuli koirasta).
:(
Kommentit (6)
Jouduin valitettavasti käyttämään käsitettä kissankokoinen koira kun en tiedä koiraroduista oikein mitään.
Ap
Mistä sinä tiedät kuinka paljon koira liikkuu, kyttäätkö joka hetki muiden liikkeitä? Mitä jos koiralla on jokin sairaus tai on vanha, ettei pysty enempää liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Jouduin valitettavasti käyttämään käsitettä kissankokoinen koira kun en tiedä koiraroduista oikein mitään.
Ap
Mitään et tiedä mutta pystyt silti arvostelemaan.
0/5
Tarkoitukseni ei ollut syyllistää naapuriani. Kuten sanoin hän on mukava edelleen. Olen vain niin huolissani koirasta. :(
Mutta jos nyt sitten unohdan koko jutun ja toivon että olin väärässä.
:)
Ap
Koirat on hyvä käyttää samalla kun käy kaupassa niin ei tarvitse muuten ulkoiluttaa ollenkaan. Tämä näyttää olevan monella tapana. Miksi se koira hankitaan jos se on vain haitta kaikille?
No kysy suoraan, jos noin ahdistaa. Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että koira on niin vanha ja vaivalloinen, ettei pysty enää kävelemään pitkiä lenkkejä?