Käsi ylös joka EI leikkaa posliiniksi alapäätään?!
Lauantaina tyttöjen iltaa viettämässä ollessamme käytiin noususiidereissä pientä väittelyä aiheesta..
Aika 50-50% näytti jakautuvan tämä. Osa leikkaa kaiken pois, osa siistii vaan.
Miten on siskot, posliiniksiko täälläkin kaikki nykyään leikkaa vai olenko ainut perinteisen "kolmion" kannalla?
Kommentit (21)
Ajelen karvat vain sieltä ihan alhaalta ja jätän häpykummulle osan. En kehtaisi olla ihan täpösen paljaana esim uimahallissa.
Siistin pois ne karvat jotka jää normipikkareiden tai bikinihousujen ulkopuolelle, muuten saa olla.
T. Vanha täti vm. 76
Luomu on. Joskus harrastin siistimistä ja posliiniakin kokeilin. Ei ole mun juttu.
Siistin sivuilta ja alhaalta. Ei mitään posliinia hyi..
En ajele alapäätä. Ajelusta seuraa ainainen taistelu kutittavan sängen kanssa ja sisäänkasvaneita karvoja, joista tulee inhottavia tulehtuneita paukamia.
Pitäkööt vaatimuksensa alapääni ulkonäöstä ne joita sellainen kiinnostaa. Minua ei yhtään.
En edes siisti koskaan. Jos jotakin haittaa bikineitteni alta näkyvät karvat se ei ole minun ongelmani.
- Kauniiksi kehuttu vm. 82
Leikkaan karvoja lyhyemmäksi, en muuta. Minulla kyllä ei ole luonnostaankaan mikään tuuhea pehko, vaan pitkät ja suorat karvat. Aika vaaleatkin.
Siistin vähän, jos jaksan. Ihan älytöntä touhua yrittää pitää posliinina. Ainakaan minä en ole valmis käyttämään paljon rahaa, aikaa ja vaivaa sekä kärsimään kipua asian vuoksi. Ei kiinnosta myöskään sänki, haavat, tulehtuneet karvatupet jne. Tutkimusten mukaan posliini edistää ainakin herpeksen tarttumista.
Siistin vain lyhyemmäksi ja bikinirajan katson melko usein kuntoon.
Reilut viisi vuotta poistin kaikki karvat aina tasaisin väliajoin, tekniikka oli välillä höylä ja välillä joku muu. Nykyinen mies ehdotti kerran että haluisinko kasvattaa sinne edes jotain kun hän ei ollut ikinä nähnyt muita kun posliineja. Vaikeaa oli aluksi itselläkin, kasvatin pienen tupsun, sitten vähän isomman ja olin hetken aikaa jopa luomuna. No siitä en kyllä tykännyt.
Jossain vaiheessa tykästyin itse johonkin siihen välimaastoon. Enemmän karvaa kuin tupsussa mutta ei se mikään kolmiokaan ole.
Jos menisin johonkin missä pitää olla julkisemmin alasti kuten uimahalliin, ajelisin varmaan kaikki pois silti. Miellän karvat kuitenkin edelleen vähän noloiksi. Ei sillä että ikinä menisin uimahalliin.
En voi ajella muuten kuin bikinirajoista tai kummulta, mitä lähemmäs viivaa menee niin sitä kaameampi on kasvukutina. Joku sokerointi voisi kai toimia mutta mulla on toistaiseksi oleellisempiakin käyttökohteita ajalle ja rahalle kuin pimppikarvat. Ihan paljaaksi en edes haluaisi, mutta vähemmälläkin pärjäisi.
Kerran sheivasin paljaaksi. Hitto, että kutisi ja hankasi ja hiotti. Jäi ikuiset arvet niistä sisäänkasvaneista karvoista ja tulehtuneista ihohuokosista. Hyhhyh! Siistinä pidän jatkossa. Ei ikinä enää posliinia!
Ajelen alhaalta ja välillä lyhentelen saksilla. En kestä sitä sänkeä saati kutinaa ja olo on kuin lapsella jos yritän elää ilman karvoja
Posliini hikoaa kamalasti kun ei ilmastoidu! Lisäksi kutittaa ja alkkarit hankaa. Puhumattakaan näppylöistä... Vähän lyhennän niin ettei "tukista" kun tamponia poistaa.
Itse olen ajanut tasaisin väliajoin posliiniksi. Seuraavan kerran joutuu ajelemaan noin 3 viikon päästä.
Nopeaa ja helppoa mielestäni vs kun haluaisi pitää vain tietyn mittaisena karvansa =).
Enkä minä ole huomannut mitään sisäänpäin kasvaneita karvoja tai näppyjä.
Käytän intiimialueelle tarkoitettuja tuotteita.
Kokeilin kerran joskus yläasteikäisenä posliinia ja tuli sen verran naurettava olo, etten enää uudestaan kokeillut. Näytti ihan broilerilta. Sen jälkeen olen pitänyt siistittyä pehkoa.