Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lahjaksi joulukukan

Vierailija
19.12.2016 |

Punaisen! En voi sietää punaista väriä. En siis myöskään tässä kukassa, mistä yritän muuten olla kiitollinen. Koko sisustus ärsyttää nyt, kun ei tota kukkaa voi vessaankaan piilottaa. Ihan pahalle tuulelle tulin heti sen nähtyäni.
Olenko ainoa jota punainen väri ärsyttää näin paljon? Jopa kukassa jouluna? Ja ehkä simenomaan tuo puna- vihreä yhdistettynä. Ja mistä ihmeestä tää johtuu? Olenko viallinen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on sinun suurin murheesi?

Vierailija
2/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää kaikesta, ei sille mitään voi. Makuja on niin monta kuin ihmistäkin. Laita se kukkasi johonkin huomaamattomaan paikkaan, onko eteinen mahdollinen sijoituspaikka.

Itse en taas voi sietää orkideoja, vaikka se tuntuu olevan monelle suorastaan kukkien aatelia. Mutta minä vaan en niistä pidä en sitten alkuunkaan. Olisin pulassa, jos sellaisen joku mulle toisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänne saa kirjottaa vaan suurista murheista?

Kysyin ärsyyntyykö joku muu tietystä väristä. Jopa niin paljon että tekis mieli heittää toi kukka parvekkeelta. Miten tämä avaus eroaa näistä muista universumin räjäyttävistä dilemmoista tänä aamuna? Vittu.

Aloittaja.

Vierailija
4/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita kukka naapurille, saatte molemmat hyvän mielen. Itse ilahtuisin joulukukasta ja kaapista löytyisi vaikka suklaakonvehtipussi vastalahjaksi. Lahjalla saa tehdä mitä haluaa, myös laittaa kiertoon!

Vierailija
5/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse ei ollut kukasta. Vaan siitä että en voi sietää punaista väriä. Jota en siis ole kotiini haalinut juurikaan tuosta syystä. Nyt tämä joulukukka koko punaisuudessaan sai inhonväreet ja tajusin kuin ruma VÄRI punainen onkaan. Ja kysyin onko muita. Kukka olkoon ja pysyköön. Kaikessa rumuudessaan. Voitte jatkaa kulkustenne räpläystä.

Hyvää tontunpunaista joulua vaan teillekin.

Alottaja.

Vierailija
6/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ärsyynnyn - jostain syystä - punaisesta väristä. Aikaisemmin pidin kyllä, mutta nykyään en. Olen huolella miettinyt ja rakentanut itseäni miellyttävän sisustuksen/kokonaisuuden, joka on silmissäni rauhoittava ja harmoninen. En halua punaista väriä siihen yhtään. Saan sydämentykystystä ja hengenahdistusta punaisesta väristä, koska reagoin kaikkeen - saatana - liian herkästi.

Eräs keino. Lahjoita se lähiterveyskeskukseen, tms. Sano, että haluat antaa joulukukan (kerrot vaikka allergiasta, matkallelähdöstä, mikä tahansa valkoinen valhe) ilahduttaaksesi. Käärit sanomalehteen ja kiikutat sen pois. Lahjan poisheittäminen roskiin on aika huono veto, huonot fiilikset jäävät. Helpointa se kuitenkin on. Ymmärrän sinua, koska meikeläiseen värit, muodot, äänet, hajut, yms. vaikuttavat valitettavan voimakkaasti. Välillä tuntuu, että henki salpautuu, en saa happea.

Sinänsä olen kiinnostunut väreistä, mutta esim. googlen "väriterapia"-jutut ovat melkoista astraalischeissea. Ehkä joskus selviää, miksi en pidä punaisesta väristä. Tosin huulipunissa ok ;D!

Vierailija
7/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä sinisestä. Sinibeige sisustus olisi kauhistukseni :)

Vierailija
8/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitta taitaa olla "yleiskiukkuinen".

Vierailija
9/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo on joku ihan oikea juttu, että jotkut väriyhdistelmät ärsyttävät. Siis että niin voi ylipäätään olla. Ei tietenkään kaikilla ole tällaista, mutta joillakin, samaan tapaan kuin joku ei voi ärsyyntymättä kuulla tiettyjä ääniä tai haistaa hajuja. Olisiko tekemistä aistiyliherkkyyden kanssa?

Vierailija
10/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouluna vähän punaista muiden mieliksi mutta en tykkää.

Samaan ryhmään kuuluu keltainen ja oranssi.

Vierailija
11/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näyttää olevan tasainen luonne, aina vihainen ja ärsyyntynyt.

Syö se kukka, niin saat täyden koston antajaa kohtaan, kun uskalsi, ruoja, tällaisen pahanolon sinulle tuottaa ja vielä jouluna.

Vierailija
12/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näät punaista.. :D

Jos noin pahasti ottaa päähän, heitä kukka pois tai anna naapurille. Voisiko olla, että oot muutenkin niin kireenä, että tuollainen ylimääräinen ärsyke heittää sut laidan yli?

Vierailija
13/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisös kirjoitti:

Kun kyse ei ollut kukasta. Vaan siitä että en voi sietää punaista väriä. Jota en siis ole kotiini haalinut juurikaan tuosta syystä. Nyt tämä joulukukka koko punaisuudessaan sai inhonväreet ja tajusin kuin ruma VÄRI punainen onkaan. Ja kysyin onko muita. Kukka olkoon ja pysyköön. Kaikessa rumuudessaan. Voitte jatkaa kulkustenne räpläystä.

Hyvää tontunpunaista joulua vaan teillekin.

Alottaja.

Mutta et ole sitten tiedottanut niille tuhansille, jotka haluavat antaa sulle jotain, ettei missään tapauksessa mitään punaista. Vaihtoehtoisesti voit tietysti hypätä parvekkeelta, niin loppuu tää kärsimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi