Palstan ÄO laskenut radikaalisti?
Kävin täällä joskus pari vuotta sitten useinkin, ja kuonan seasta löytyi aina välillä ihan hyviäkin keskusteluja. Nyt uusimmat otsikot saivat minut nauramaan ja miettimään että minkälaisia tyyppejä täällä nykysin käy?? Uusimpia otsikoita:
K: Pyyhinkö peppuni oikein? Mun vastaus: Hmmm, aika validi kysymys. Sitä on aina hyvä pohtia ja jos tuntuu että ei osaa, niin vauvapalstalta saa varmasti avun tähänkin dilemmaan?
K: "Haittaako" jos itkee vielä aikuisenakin nuorusajan poikaystän perään? Mun vastaus: No kyllä haittaa, menee elämä ohi turhia haikaillessa, get a life, get a poikaystävä joka on siinä vierelläsi ja jonka perään ei tarvitse haikailla tai vaihtoehtoisesti mene sanomaan sille nuoruuden rakkaudelle et hei, alaks oleen mun kaa taas ettei mun tarvi haikailla.
K: Miksi miehen ei pitäisi vaan tyytyä niihin naisiin mitä saa Mun vastaus: No jos ei tyydy siihen mitä saa joutuu joko olemaan yksin tai tulee syytetyksi raiskauksesta, armoton valinta siis kannattaako tyytyä vai ei.
K: Miksi miehet eivät osaa ostaa lahjoja? Mun vastaus: Jos miehesi ei osaa ostaa lahjoja, vika ei ole koko miessukupuolessa vaan sinun miehessäsi. On miehiä jotka osaavat ostaa lahjoja. jos asia sinua häiritsee hommaa mies joka osaa ostaa lahjoja..
K: Miksi Netflixissä on niin vähän sarjoja eikä mitään hyviä, ei edes Täydellisiä naisia Mun vastaus: Voi elämä ;') Netflixin sisältöpäätökset tehdään Us of Assa, joten mammapalstalla itkeminen ei tähän auta. Parempi on ottaa yhteyttä maikkarin toimitukseen ja kysyä heiltä (suomeksi) miksi heillä on niin tylsät ohjelmat kanavalla?
K: Miten pääsen pika lisääntymään ilman alkoholia, baaria? Mun vaustaus: Kysymyksen asettelusta päätellen lisääntymismahdollisuudet tälle sankarille eivät ole kovin otolliset edes alkoholin tai baarin avustuksella.
No joo, en halua olla ilkeä, ihmettelen vaan mitä palstalle on tapahtunut?????
Ei sun vastaukset nostanu tasoa yhtään, joten sinänsä hassu valitus.
Pyyhkiminen ei muuten riitä, ainakaan naiselle. Ja tuon Miksi miehen ei kannata tyytyä ketjun idea oli itsensä kehittäminen, tais mennä sinulta ohi kun luit pelkän otsikon. Tai jos luit viestinkin, niin ÄO:si ei taida olla kovin kummoinen.