Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen ei pitäisi vaan tyytyä niihin naisiin mitä saa

Vierailija
18.12.2016 |

Koska parisuhde ei ole tae siitä, että saat hellyyttä ja seksiä. Ne ominaisuudet jotka johtavat siihen, että kelpaat ainoastaan ulkonäköasteikon alapään naisille johtavat usein siihen, että et saa seksiä edes siltä naiselta joka sinut ottaa parisuhteeseen. Jonkun aikaa tietysti jokainen saa, mutta jossain vaiheessa tulee stoppi. Se ei ole koskaan sattumaa, että naisen seksihalut loppuvat silloin, kun lapsiluku on täynnä.

Sen sijaan jos tavoittelet vain niitä oikeasti todella kauniina pitämiäsi naisia ja pyrit kehittymään sellaiseksi mieheksi joka heitä saa, et joudu kärsimään seksittömyydestä parisuhteessa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärtänyt, että miksi se ihannenainen antaisi paremmin kuin se ei-ihanne?

Koska miehellä yleensä on seksuaalista vetovoimaa luovia ominaisuuksia, jos hän nimenomaan luonteensa avulla kelpaa kauniille naiselle.

Ai niin kuin mitä ominaisuuksia? Miksi ne eivät viehättäisi sitä rumaa naista jopa kaunista enemmän?

Itsevarma mies voi saada kauniita naisia vaikkei olisi itse komea. Epävarma mies ei voi. Ja se epävarmuus tappaa usein halut myös parisuhteessa.

ap

Aivan yhtähyvin sillä itsevarmalla voi olla puoliso, joka ei anna. Epäitsevarma luulee heti, että syy on hänessä, ja jättää kumppaninsa, itsevarma älyää, että ei ole ja odottelee, että toisen kuiva kausi menisi ohi. Naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Itsevarma mies on naisensa silmissä niin haluttava, että ei niitä kuivia kausia kauheasti tule. Tietenkään naisen ulkonäöllä ei ole tekemistä asian kanssa. Siitä ei ollut kyse.

Vierailija
22/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen aina valinnut kumppanin, johon ei ole tarvinnut TYYTYÄ paremman puutteessa.

Mä olen joutunut tyytymään. Koska ne, joita halusin eivät halunneet mua. Mutta onneksi joku sentään halusi.

Ei yhtään kukaan tahdo olla kumppanille edes kakkosvaihtoehto saati jossakin listan häntäpäässä. Jos ei tunnu, että tämän ihmisen minä haluan yli kaikkien muiden, niin silloin ei aleta millekään suhdeviritelmille.

Aika moni nainen ottaa sen miehen, jolle nainen itse on kakkonen tai kolmonen, jos rakastaa miestä. Sitten ihmetellään, kun mies ei panosta suhteeseen. No ei kai, kun alunperinkin vain tyytyi.

Ihminen uskoo, että minun rakkauteni saa toisen rakastamaan minua takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärtänyt, että miksi se ihannenainen antaisi paremmin kuin se ei-ihanne?

Koska miehellä yleensä on seksuaalista vetovoimaa luovia ominaisuuksia, jos hän nimenomaan luonteensa avulla kelpaa kauniille naiselle.

Ai niin kuin mitä ominaisuuksia? Miksi ne eivät viehättäisi sitä rumaa naista jopa kaunista enemmän?

Itsevarma mies voi saada kauniita naisia vaikkei olisi itse komea. Epävarma mies ei voi. Ja se epävarmuus tappaa usein halut myös parisuhteessa.

ap

Aivan yhtähyvin sillä itsevarmalla voi olla puoliso, joka ei anna. Epäitsevarma luulee heti, että syy on hänessä, ja jättää kumppaninsa, itsevarma älyää, että ei ole ja odottelee, että toisen kuiva kausi menisi ohi. Naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Itsevarma mies on naisensa silmissä niin haluttava, että ei niitä kuivia kausia kauheasti tule. Tietenkään naisen ulkonäöllä ei ole tekemistä asian kanssa. Siitä ei ollut kyse.

Ei se kyllä niin mene. Jos nainen on halunnut epäitsevarman, niin se ei aiheuta kuivia kausia. Koska epäitsevarmuus ei silloin haittaa. Nainen, jota se haittaa, ei alunperinkään ala olla epävarman miehen kanssa.

Vierailija
24/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkökö se seksin saamisen saannin määrää? Kaunis nainen antaa vielä senkin jälkeen kun lapsiluku täynnä.

Ei, kun itsevarma tasapainoinen mies joka seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja elää omien arvojensa mukaan, on kyllä vaimonsa silmissä haluttava. Tuuliviirin lailla heiluva miellyttäjämiehelle seksi ei useinkaan ole itsestäänselvyys.

ap

Haluttomuus ei aina, läheskään aina johdu siitä millainen kumppani on. Jos joku valitsee tieten epävarman miehen niin tuskinpa haluttomuus miehen epävarmuudesta johtuu.

Moni nainen vaan tyytyy siihen mitä saa, on jo valmiiksi liikkeellä sillä asenteella ettei perhe-elämässä tarvita seksiä tai toivoo miehen kehittyvän. Tietenkään nainen, jolle epävarma mies on ihanne, ei kuivu epävarmuuden takia. Mutta käsi ylös: kuinka montaa naista miehen epävarmuus, arat kosketukset ja perääntyvyys eivät häiritse? Löytyyköhän yhtään?

ap

Vierailija
25/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkökö se seksin saamisen saannin määrää? Kaunis nainen antaa vielä senkin jälkeen kun lapsiluku täynnä.

Ei, kun itsevarma tasapainoinen mies joka seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja elää omien arvojensa mukaan, on kyllä vaimonsa silmissä haluttava. Tuuliviirin lailla heiluva miellyttäjämiehelle seksi ei useinkaan ole itsestäänselvyys.

ap

Haluttomuus ei aina, läheskään aina johdu siitä millainen kumppani on. Jos joku valitsee tieten epävarman miehen niin tuskinpa haluttomuus miehen epävarmuudesta johtuu.

Moni nainen vaan tyytyy siihen mitä saa, on jo valmiiksi liikkeellä sillä asenteella ettei perhe-elämässä tarvita seksiä tai toivoo miehen kehittyvän. Tietenkään nainen, jolle epävarma mies on ihanne, ei kuivu epävarmuuden takia. Mutta käsi ylös: kuinka montaa naista miehen epävarmuus, arat kosketukset ja perääntyvyys eivät häiritse? Löytyyköhän yhtään?

ap

No, mua ne ei häiritse, mutta ongelma on siinä, että uskon, ettei miestä kiinnosta. Että se haluaa jonkun povipommin.

Vierailija
26/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkaan ei koskaan pidä tyytyä kehenkään. Sitten ärsyttää, kun se oikeasti kiinnostava oliskin tarjolla, mutta tuli jo sitouduttua tuollaiseen karvalakkimalliin.

Häh? Tällä ajatustavalla ei voisi koskaan sitoutua kehenkään. Tuossa vaiheessa se kumppani vaihdetaan, jos pystytään (eli se ihanampi huolii). Harva saa niin ihanan kumppanin, etteikö voisi vaihtaa jos saisi ihanamman.

No siksi kannattaakin odottaa, että löytää sen joka on juuri tarkoitettu itselle ja jonka kanssa tuntuu siltä, ettei voisi olla ilman... ei sellaista ole tarve vaihtaa.

Vierailija
27/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No, mua ne ei häiritse, mutta ongelma on siinä, että uskon, ettei miestä kiinnosta. Että se haluaa jonkun povipommin.

Eli tarkoita että suhde ei oikein pääse kehittymään, koska tuollaisen tulkitsee helposti niin, että eipä einoa kiinnostanut. Mutta ei mua epävarmuus sinänsä häiritse yhtään. En vain ole koskaan tavannut yhtäkään epävarmaa, joka saisi messagenaan perille olevansa kiinnostunut.

25

Vierailija
28/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämähän ovat asioita joita olen lukenut naisten sanovan toisissa ketjuissa tämän tästä. Mutta kun ap esittää sen tuossa muodossa niin kuin avauksessa esittää, niin naiset tulevat vänkäämään vastaan. Koska defenssit.

Vierailija
29/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkaan ei koskaan pidä tyytyä kehenkään. Sitten ärsyttää, kun se oikeasti kiinnostava oliskin tarjolla, mutta tuli jo sitouduttua tuollaiseen karvalakkimalliin.

Häh? Tällä ajatustavalla ei voisi koskaan sitoutua kehenkään. Tuossa vaiheessa se kumppani vaihdetaan, jos pystytään (eli se ihanampi huolii). Harva saa niin ihanan kumppanin, etteikö voisi vaihtaa jos saisi ihanamman.

No siksi kannattaakin odottaa, että löytää sen joka on juuri tarkoitettu itselle ja jonka kanssa tuntuu siltä, ettei voisi olla ilman... ei sellaista ole tarve vaihtaa.

Ja olla koko elämänsä läpi joku typerä vanhapiikako vai? Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi