Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotin teinin leikkaamaan hiuksensa lyhyeksi. Nyt tyttö itkee huoneessa ja kiukuttelee.

Vierailija
18.12.2016 |

En jaksanut katsoa tytön hiusten näpräämistä aamuisin. Milloin ei saa kiinni, milloin saa, milloin kampaus ei suju niin kuin piti, milloin minä en osaa tehdä neidille kiharoita. Joten marssin kampaajalle, varasin ajan neidille ja nyt sitten onkin lyhyt tukka. Neiti luuli saavansa oikein kauniin tukan, mutta yllätys olikin suuri kampaajan ottaessa sakset käteen. Tulikin lyhyt tukka.

Äitinä olen kyllä todella tyytyväinen, nätti soma tukka, ilman typeriä kiharoita! Neiti ei ihan taida olla samaa mieltä, mutta tottuu ajan kanssa kyllä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellainen provo tällä kertaa

Vierailija
2/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oot provo.

Vierailija
4/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii olemaan. Maailma on paha paikka. Se fakta on hyvä opettaa lapsille heti alkumetreillä. Ei sitten tule yllätyksiä.

Vierailija
5/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oot provo.

Toivottavasti olisi. Tuohan on ihan kamalaa ja äiti VIELÄ KEHTAA NAURESKELLA TÄÄLLÄ !

Vierailija
6/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla se neiti joka unelmoi omasta lapsesta vaikka ei ole vielä edes kyrpää saanut.

Vierailija
7/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikattiin myös. Sinun provon kohdalla täysin liioiteltua. Meillä poika ei suostunut pesemään hiuksia, kampaamaan niitä tai muutenkaan hoitamaan. Isältään tulon jälkeen oli kolme rasvaista rastaa päässä. Loppui hiusten pesusta ja harjaamisesta vääntäminen. Kuulemma "ihan sama" tämä uusikin malli.

Vierailija
8/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kampaaja ei leikkaa hiuksia kysymättä leikattavan toiveita ensin.

Vierailija
9/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi