Paljonko saat taikaseinästä vastikkeetonta rahaa kuukaudessa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuren yleisön mielestä kaiken, verojen jälkeen 2800 egee/kk, koska olen virkamies eli monen mielestä virkaloinen.
Sama juttu, puolustusvoimissa hommissa ja palstanassen tai palstapersun silmissä loinen joka uskoo taikaseinään.
Aloituksessa puhutaan vastikkeettomasta rahasta. Tehän teette työtä rahojen eteen, joten ette osu Ap:n haarukkaan.
Ehkä kyseiset virkaloiset tietävät itsekin työnsä olevan täysin hyödytöntä.
Itse pidän maanpuolustusta ja esimerkiksi sairaanhoitoa ihan tarpeellisena. Ehkä nasse itse kokee meidät tarpeettomaksi?
Sulla on selvästi pahoja ymmärtämisvaikeuksia. Taikaseinä tarkoittaa vastikkeetonta rahaa. Jos koet palkkasi tulevan taikaseinästä, ei työlläsi silloin ole omasta mielestäsi mitään arvoa. Otan osaa.
En pennin hyrrää, en minä eikä mieheni. Raha tulee työstä ja sijoituksista eri muodoissa. Nettoveronmaksajia olemme useamman normaalituloisen edestä, joten kyllä - kiinnostaa todellakin, kenelle meidänkin veroeurot lahjoitetaan ja mihin ne hassataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat mokomalla taikaseinällä? Hyvinvointivaltiossa ei sellaisia ole, vaan avustukset ovat tarpeeseen.
Taikaseinä = valtion piikki, jonka jotkut luulevat olevan loputon ilman mitään ääriä.
Vain persut ja natsi-luuserit horisevat jostain taikaseinästä, aivotonta porukkaa.
Onko taikaseinä sinulle sitten Kela-Gold?
Niin tuota olettaako ap löytävänsä täältä vauvapalstalta Lähi-Idästä ja Afrikasta tulleita henkilöitä kertomaan tästä asiasta, viitaten tuohon aiempaan viestiin että kuulemma sieltä asti tullaan taikaseinän vuoksi?
Itse pidän maanpuolustusta ja esimerkiksi sairaanhoitoa ihan tarpeellisena. Ehkä nasse itse kokee meidät tarpeettomaksi?