Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä seuraavasta teoriasta?

Vierailija
18.12.2016 |

Minun ei kannata itse yrittää haluamaani naista liikaa, vaan olla oma itseni ja naisen saatavilla. Nainen tekee sitten päätöksen siitä, haluaako hän minun seuraani ja mahdollisesti halutessaan minun on hyvä olla hänen ulottuvillaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset myönnä sitä, mutta sun kannattaa tosiaan esittää ainakin olevasi se, jota naisen kannattaa tavoitella, eikä se, joka nuolee maata naisen jalkojen alla. Toisaalta tämä toimii vain jos olet komea.

Vierailija
2/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi miehellä, tuo on naisten strategia. Miehen kannattaa olla aloitteellinen, mutta ei kuitenkaan liian innokas, eli siinä olet osittain oikeassa. Eikä kannata obsessoitua vain yhteen naiseen vaan yrittää monia, niin onnistumisen todennäköisyys kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat olla yrittämättä liikaa ja olla naisen saatavilla?

Vierailija
4/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei ois mua saanu jos ei itse tehnyt aloitteita koska ite en olis uskaltanut vaikka olinkin kiinnostunut. Oma itsensä se kyllä aina oli.

Vierailija
5/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin siitä, millainen tämä kys. nainen on. Jos hän on kuten ystäväni, hän takuulla tekee aloitteen ja tuo oman mielipiteensä esiin aktiivisesti. Tällaisen naisen kanssa tuo varmasti toimii.

Jos taas nainen on kuten minä, hän on ujo, hiljainen, passiivinen ja alistuva, hän ei tule ikinä tekemään aloitetta eikä uskalla edes sinun aloitteesi jälkeen tehdä kovin rohkeita siirtoja. Hän etsii aloitekykyistä miestä, joka ottaa mielellään johtajan roolin. Tällaisen naisen kanssa tuosta ei tule yhtään mitään.

Vierailija
6/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tarkoitat olla yrittämättä liikaa ja olla naisen saatavilla?

Yrittää vähemmän kuin tarpeeksi ja pysyttelee kiinnostavien naisten tutkassa. Kissakin tulee sen syliin joka jahtaa sitä vaan istuu hiljaa paikallaan ja odottaa

Vierailija
7/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän aktiivinen ja innokas mies on minun seuraani päässyt kuin passiivisesti saatavilla oleva.

Vierailija
8/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi miehellä, tuo on naisten strategia. Miehen kannattaa olla aloitteellinen, mutta ei kuitenkaan liian innokas, eli siinä olet osittain oikeassa. Eikä kannata obsessoitua vain yhteen naiseen vaan yrittää monia, niin onnistumisen todennäköisyys kasvaa.

Totta, ei aloitetta, ei naista. Tuota "sarjaiskemistä" ei kannata mainostaa. Naiset haluavat illuusion, että olisivat jotenkin erityisiä ja että mies haluaa vain hänet. Todellisuudessa miehen on sohittava joka suuntaan, eikä onnistuminen silloinkaan ole varmaa.

Vierailija
9/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kaikesta tehdä noin vaikeaa? Lopeta liika analysointi ja tartu hetkeen, kun aika ja paikka ovat sopivat.

Vierailija
10/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi ja tee aloite. Naisen ei kuulu juosta miehen perässä.

Vierailija
11/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää teki nyt naiset joskus jotain! Pääsette kaikessa ihan liian helpolla ja siksi teistä tulee niin mahdottomia ja hankalia! 

Vierailija
12/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että sinkkuus lisääntyy Suomessa, jos tuollaista tarvii kysyä vauvapalstalla.

Vierailija
13/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi "tavoitella" jotain korttelissa hysteerisesti rääkkyvää ämmää?! Ämmä on itse kuoppansa kaivanut.

Vierailija
14/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku ehtikin vastata, naisten strategia on tehdä olemassaolonsa tiettäväksi ja olla saatavilla. Jollei mies tähän syöttiin tartu, oletus on, että miestä ei kiinnosta.

Vierailija
15/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti miehen tehtävä tehdä aloite. Niin se vain menee.

Vierailija
16/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo joku ehtikin vastata, naisten strategia on tehdä olemassaolonsa tiettäväksi ja olla saatavilla. Jollei mies tähän syöttiin tartu, oletus on, että miestä ei kiinnosta.

Ja nainen ei voi 2016 eväänsäkään väräyttää?

Vierailija
17/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää teki nyt naiset joskus jotain! Pääsette kaikessa ihan liian helpolla ja siksi teistä tulee niin mahdottomia ja hankalia! 

Nainen saa äkkiä huonon maineen, jos alkaa itseään tyrkyttämään miehelle. Ei se homma kuulu naiselle. Kyllä jossakin asiassa saa olla vielä perinteiset sukupuoliroolit. Esim paritanssissa on vielä perinteiset sukupuoliroolit, eikä siitäkään kukaan kitise. (siis että mies vie tanssilattialla, ja nainen seuraa)

Vierailija
18/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tee aloitetta, kuka nainen uskaltaisi/haluaisi sellaisen kanssa lyöttäytyä yhteenkään. Naisen pitää olla varma, että mies on häneen ihastunut, jotta suhteella on onnistumisen edellytyksiä. Ei hän halua sellaista miestä, joka ei ole kunnolla kiinnostunut hänestä.

Vierailija
19/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä on hiljalleen muuttumassa. Tulevaisuudessa yhtä useampi aloitteeton nainen saa olla ilman miestä.

Vierailija
20/29 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeilla jäljillä kyllä olet, mutta kannattaa kyllä katsoa, ettet ole liian tylsä kun olet vain läsnä. Ei nainen sinun ajatuksiasi osaa lukea ja jos pysyttelet koko ajan vain taka-alalla, niin sinnepä myös jäät. Eivät kaikki naiset jaksa iäisyyttä miettiä mikä sinun seuraava siirtosi on ja varsinkin jos et huomaa sieltä takaata naisen omia vihjeitä, niin voit unohtaa leikin. Yksi keino olisi siis se, että teet kevyen aloitteen ja sen jälkeen odottelet. Jos nainen on kiinnostunut, niin kyllä sieltä jatkoa tulee jollakin tavalla. Jos taas kiinnostusta ei ole, niin pysyt mukavana kaverina ja elämä jatkuu.