Oletko teeskennellyt neitsyttä jollekin miehelle?
Kommentit (16)
Syitä voi olla esimerkiksi turhan innokkaan miehen hillitseminen tai hoidettava sp-tauti mistä ei kehtaa kertoa.
En ihan suoraan. Mutta joskus kun sänkypuuhat ovat menneet ihan käteen olen sitten esittänyt miehelle vähän tyhmää ja osaamatonta niin että hän olisi epäillyt minun olevan neitsyt tai ainakin vähän kokenut.
Meneekö tuo läpi jos ei esimerkiksi tule verta?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tuo läpi jos ei esimerkiksi tule verta?
Menee, menee. Ei kaikki vuoda muutenkaan ekalla kerralla. Itse en vuotanut tippaakaan.
Jokaiselle yhdenyönjutulle. Silloin miehiltä saa parasta seksiä, sillä kuvitelma neitsyen panemisesta tuo heille oman kokemukseni mukaan itsevarmuutta.
Viimeksi kun kuukautiset alkoivat pari päivää etuajassa.
Juu totta kai ja hyvin menee läpi, vaikka mulla on kaksi lasta, ja miehet tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee kyllä kullissan immenkalvon vastuksen. Siinä tuntee kuinka kalvo antaa periksi.
Hölmö. Se ei ees oo mikään kalvo, vaan rengasmainen poimu.
No en todellakaan. Mies, yksikään, ei ansaitse sitä. Eikä nyt sillä, että sillä olisi miehille senlaatuista väliäkään, että viitsisin moista tehdä.
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee kyllä kullissan immenkalvon vastuksen. Siinä tuntee kuinka kalvo antaa periksi.
Sitä ei yleensä tunne ja se on voinut hajota muutenkin.
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä että se ei ole kalvo eikä poksahda mutta sen poimun kyllä tuntee kun siitä tunkeutuu läpi. Eikä tarvitse edes penetraatiota vaan sen löytää ihan sormillakin.
Vierailija kirjoitti:
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä että se ei ole kalvo eikä poksahda mutta sen poimun kyllä tuntee kun siitä tunkeutuu läpi. Eikä tarvitse edes penetraatiota vaan sen löytää ihan sormillakin.
Itseasiassa varsinkin kondomin kanssa tuskin tuntee. Mies sensijaan voi kuvitella tuntevansa sen, tai se tunne voi johtua naisen jännittyneistä lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että joka toinen teini ei nykypäivänä dildota itseään ties millä jo hyvissä ajoin ennen täysi-ikäisyyttä?
En teeskennellyt, en kertonut mitään. Ei olleet menkat ja verta tuli. Olin ollut vain yhden kerran parin työnnön verran ja kun silloin tuli verta, lopetimme siihen, eikä enää tavattu. Siis tämän kakkosmiehen tapasin viiden vuoden päästä ja taas tuli verta. Hän luuli minua neitsyeksi ja todellisuudessa olinkin 99,9 % neitsyt, vai mitä. Eimal ist keinmal sanoo sakemanni. Se toinen on nykyiseni ja kerroin totuuden parin vuoden kuluttua. Ei muuttunut mikään kertomukseni jälkeen. Miksi olisikaan?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mutta kun olin neitsyt, teeskentelin, etten ollut. Ja meni läpi miehelle, joka toi esiin olevansa "kokenut". Siksi tietysti sen valkkasinkin tehtävään, mutta silti nauratti selän takana.
Minäkään en kertonut, että poikuuteni on tallella ja panin ensimmäisellä kerralla ensimmäisen yhdyntäorgasmin kohtalaisen kokeneelle naiselle. Tai no jos tarkkoja ollaan, niin ensimmäisellä kerralla minulla ei seisonut, mutta revanssi otettiin aamulla paremmin tuloksin.
En ole. Mutta kun olin neitsyt, teeskentelin, etten ollut. Ja meni läpi miehelle, joka toi esiin olevansa "kokenut". Siksi tietysti sen valkkasinkin tehtävään, mutta silti nauratti selän takana.