Juhlakutsussa luki "Naisille tervetuliais-shampanjat ja miehille konjakit" Jätänkö menemättä kun inhoan shampanjaa?
Olen nainen joka rakastaa korkealaatuista konjakkia ja inhoan poikkeuksetta kaikkia shampanjoita. Jäänkö nyt sitten ilman juomaa jos menen?
Kommentit (35)
Luoja mikä kutsu :D Kuin jostain 1940-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehesi saa taas hävetä
Olen sinkku? Kokeeko joku sen jotenkin hävettävänä jos pyydän konjakin?
ap
Harmi ettei siinä kielletty vähä-älyisiä tulemasta...
Jätä menemättä. Mä poistun aina paikalta ovet paukkuen, jos huomaan tarjoilupöydässä jotain, mistä en pidä.
Noin junteissa juhissa ei liene väärin pyytää toista juomavaihtoehtoa. Sano nyt vielä, että kutsussa lukee "juhlassa on pukukoodi" tjsp.
No jopas, onko isäntäväki muutenkin vähän omituinen? Naisille kevyttä salaattia ja miehet grillaa makkaraa?
Samppanja ilman hoota ja kahdella peellä
Aina voi naamioitua mieheksi. Helppoa.
Tökerö kutsu. Miksi ei voinut mainita vaan "tervetuliaismalja", jos se edes pitää mainita? Aikuiset osaavat itse valita mieleisensä tarjolla olevista juomista. Shampanjat korkeissa laseissa, konjakit pyöreissä ja/ tai matalissa. Helppo erottaa. Onko otettu huomioon autoilevat ja raittiit vieraat? Missä muumilimut? Kutsussa ei ollut mainintaa niistä. Kannattaa jäädä kotiin.
Teet vaihdoksen miehen kaa joka ei konjakkia juo
Vierailija kirjoitti:
Luoja mikä kutsu :D Kuin jostain 1940-luvulta.
Eikä ole. 1940-luvulla virallisia kutsuja lähettäneet hallitsivat etiketin.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi naamioitua mieheksi. Helppoa.
Ja mies pukeutuu sitten naiseksi ettei luulla homopariksi.
Onpa nolo kutsu. Konjakki ei edes ole mikään tyypillinen tervetuliaisjuoma. Vaikka kutsu olisi moukkamainen, kutsujia ei silti tarvitse nolata. Käyttäydy sinä fiksummin. Voit hyvin pyytää paikan päällä alkumaljaksi konjakin tai vaikka alkoholittoman vaihtoehdon asiasta numeroa tekemättä.
Provo. Konjakki ei ole tervetulijaisjuoma.
Kossua vaan Porvoossa...
Vierailija kirjoitti:
Samppanja ilman hoota ja kahdella peellä
Tämä. Ja ilman väliviivaa: tervetuliassamppanja.
No on kyllä omituinen kutsu! Konjakkia tervetuliaismaljaksi? Okei... Naisille ja miehille eri juomat... Öh?
Eikä osata edes samppanjaa kirjoittaa oikein.
Onhan tuo epäreilua, mutta ei kannata olla pikkumainen. Voit kysyä kohteliaasti saisitko mieluumin sen cognakin kuin kämäsen skumpan. Varmaan onnistuu, luulen.