Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin "kuuluu" koristella kuusi?

Vierailija
18.12.2016 |

Joko saa kuusen koristella? Onko teillä jo kuusi esillä ja koristeltuna?
Ilmeisesti se yleisin tapa on koristella vasta aatonaattona?
Tekisi mieli koristella jo nyt,että ehtii sitä ihastella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan todella vanhanaikaisia eli kuusi koristellaan aattona ja viedään pois loppiaisena. Suurin osa tutuista on koristellut kuusen jo joulukuun alussa ja tapaninpäivänä se siivotaan pois. Meillä joulu jatkuu tammikuulle, useimmille päättyy 26.12.

Vierailija
2/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran itse tykkäät ihastella jo, niin mikäpäs estää sinua koristelemasta kuusta jo vaikka heti? Ei siihen mitään pakkosääntöjä ole, ihmisten perinteet ovat erilaisia.

Meillä itse asiassa koristellaan vasta aattoaamuna, joulupuuron jälkeen. Joskus koristelin omani pari päivää etuajassa, ennen kuin lähdin jouluaaton viettoon vanhempien luo.

Anna mennä vain, sinuahan sen on tarkoitus ilahduttaa - älä siis välitä muiden mielipiteistä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluat. Ei ole olemassa mitään sääntöä.

Vierailija
4/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa koristella jo  juhannuksena jos oikein joulua fanittaa. Miksi ihmiset kysyvät täältä asioita jotka  voisivat päättää ja miettiä ihan itse tykönään? Kuinka uusavutonta poppoota täällä oikein käy?

Vierailija
5/5 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristellaan useimmiten vasta aattona, on kivaa tekemistä lapsille ja aikuinenkin pääsee joulufiiliksiin siivoamisen ym. jälkeen. Eikä ole heti neulaset lattialla jouluna siivottavana.