Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle antaisit?

Vierailija
18.12.2016 |

Sellaiset puutarhatontut sieltä.

Kenelle antaisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille pitäisi antaa? Joululahjoja?Teetä ja sympatiaa? Häh?En diggaa puutarhatontuista, sori.

Vierailija
2/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frodo johtaa sosiaalisen statuksensa turvin. Sam on komeampi ja miehekkäämpikin ja kantaa Frodon loppumetreille asti, kun Frodo ei enää itse pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frodo johtaa sosiaalisen statuksensa turvin. Sam on komeampi ja miehekkäämpikin ja kantaa Frodon loppumetreille asti, kun Frodo ei enää itse pysty.

Sam on komeampi? Millähän mittarilla? 

Vierailija
4/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mitä? Keitä nuo ovat?

Vierailija
5/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni on Legolas.

Vierailija
6/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffa-Frodon silmät ovat todella suuret ja kaukana toisistaan, mikä tekee hänestä naismaisen. Sillä mittarilla. Samilla on myös vahvempi leuka http://images2.fanpop.com/image/photos/11300000/Sam-Frodo-samwise-gamge…

Vierailija
7/7 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffa-Frodon silmät ovat todella suuret ja kaukana toisistaan, mikä tekee hänestä naismaisen. Sillä mittarilla. Samilla on myös vahvempi leuka http://images2.fanpop.com/image/photos/11300000/Sam-Frodo-samwise-gamge…

Frodon näyttelijä on äänestetty maailman seksikkäimmäksi mieheksi ja onkin saanut monen nuoremman naisen pöksyt märiksi. Mitään vastaavaa en ole lukenut Samin näyttelijästä. Hän vaikuttaa ihan tavalliselta pullukalta, kun Frodon näyttelijä on ihan selvästi kasvoistaan komea. Pidempänä ja isokokoisempana olisi erittäinkin kiinnostava mies monen naisen näkökulmasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi