Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän vaimoni tatuointeja

Vierailija
18.12.2016 |

Siinä se tulikin jo otsikossa. Itse olen tietysti vaimoni valinnut eivätkä tatuoinnit vaivaa minun 99% ajasta. Tatuointeja tai leimoja kuten vaimoni niitä kutsuu on selässä ja tietysti se takapuolen päällä oleva tribaali. Eiväthän ne näy onneksi kuin uimapuvussa. Mutta silloin kun olemmme käyneet rannalla tai kylpylässä niin olen huomannut varsinkin ulkomaalaisten katsovan pitkään. Ulkomailla kun tatuoinnit ovat enemmän vankien ja merimiesten juttu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne "leimat" ole varmasti vaimostasikaan enää niin siisti juttu kuin teininä:D

Vierailija
2/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ole 😆 mun tatuointeja on tultu kehumaan ulkomailla, samoin mieheni.

Missä te oikein käytte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se tulikin jo otsikossa. Itse olen tietysti vaimoni valinnut eivätkä tatuoinnit vaivaa minun 99% ajasta. Tatuointeja tai leimoja kuten vaimoni niitä kutsuu on selässä ja tietysti se takapuolen päällä oleva tribaali. Eiväthän ne näy onneksi kuin uimapuvussa. Mutta silloin kun olemmme käyneet rannalla tai kylpylässä niin olen huomannut varsinkin ulkomaalaisten katsovan pitkään. Ulkomailla kun tatuoinnit ovat enemmän vankien ja merimiesten juttu.

Kyllä se jotain kertoo ihmisestä kun on "sörkassa hakattu leima".

Vierailija
4/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein käytte?

Yritäpä mennä Japanissa onseniin :)

Vierailija
5/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein käytte?

Normaaleilla keskiluokkaisilla ihmisillä ei ole yleensä tatuointeja Etelä-Euroopassa eikä Amerikassa.

Vierailija
6/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouikkarit peliin siinä tapauksessa sitten...

Ihme asioista ihmiset tekee itselleen ongelman. Ei pitäisi tulla kenellekään uutisena se, että länsimaissa tatuoinnit ovat muodissa. Joten ei tuollaisia nyt oikeasti kukaan nolostele, paitsi av-provot.

t. tatuoimaton viisikymppinen täti-ihminen

Vierailija
7/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan itsekin entinen wt joka on opiskellut ja tehnyt luokkaretken ylöpäin.

Vierailija
8/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein käytte?

Normaaleilla keskiluokkaisilla ihmisillä ei ole yleensä tatuointeja Etelä-Euroopassa eikä Amerikassa.

Yhdysvalloissa tatuoinnit ovat keski-ikäisten ja keskiluokkaisten joukossa samanlainen rock-imagoon kuuluva juttu kuin värjätty tukka tai harrikalla ajo. Ei siis mikään "rikollisleima", vaan osoitus rennosta ja rock-henkisestä elämänasenteesta.

6, asunut viimeiset 5 vuotta Washingtonissa

Vierailija
9/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat muiden mielipiteiden vaikuttaa noin paljon? Mitä väliä? Teetkö paljonkin ratkaisuja elämässäsi ihan vain sen perusteella, "ettei muut katsele oudosti"?

Vierailija
10/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä Japanissa. Mutta Suomessa on valloillaan vähän tälläinen trailer park -kulttuuri.

Vierailija
11/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä, sillä vaimosi on ihan oma erillinen ihmisyksilönsä. Hän ei ole osa sinua, sinun jatkeesi eikä hänen tatuointinsa vaikuta sinuun mitenkään.

Vierailija
12/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on täysin wt juttu. Naiselle tatsat vähään niin kuin lyhyet rekkalepakkohiukset. Molemmat ovat iljetys.

Vierailija
13/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkä Japanissa. Mutta Suomessa on valloillaan vähän tälläinen trailer park -kulttuuri.

Alun perin Japanissa tatuoinnit olivat yläluokan juttu, mutta ne kiellettiin ettei länsimaalaiset kauppakumppanit paheksuisi. Ainoastaan alamaailma ei välittänyt kiellosta. Nyt länsimaalaiset piilottelee tatuointejaan Japanissa, etteivät paikalliset paheksuisi...

Vierailija
14/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis vain hauskaa, jos joku pitäisi mua badass merimiehenä! Haarrr! Mutta mulla on vain yksi pieni tribal-tatuointi, se ei varmaan vielä riitä aiheuttamaan paheksuntaa muissa? :(

Otin tuon teininä, enkä ole vieläkään siihen kyllästynyt, enkä ymmärrä sitä nolostella, sori.

Vierailija
15/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut provo. Muuten sanon, että vaimonasi häpeäisin ahdasmielistä asennettasi ja "mitä muut täysin tuntemattomat ihmisetkin ajattelevat" -ajattelutapaasi.

Vierailija
16/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alun perin Japanissa tatuoinnit olivat yläluokan juttu, mutta ne kiellettiin ettei länsimaalaiset kauppakumppanit paheksuisi. Ainoastaan alamaailma ei välittänyt kiellosta. Nyt länsimaalaiset piilottelee tatuointejaan Japanissa, etteivät paikalliset paheksuisi...

Tarkoitat yakuzaa? Hienoja ne tatskat onkin.

Vierailija
17/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit neuvoja: Osta vaimollesi joululahjaksi laserhoidot, joilla pääsee eroon tatuoinnista.

Vierailija
18/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit neuvoja: Osta vaimollesi joululahjaksi laserhoidot, joilla pääsee eroon tatuoinnista.

Asia pitäisi ottaa varmaan esille vähän hienovaraisemmin:DDD

Vierailija
19/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen naisten tatuoinneista positiivisesti niin, että wt-leimasta tietää heti, keillä on vaikea huume- tai asenneongelma. 

Vierailija
20/37 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas. Tatuointivihaajan provo tällä kertaa tässä muodossa.