Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttääkö täällä kukaan alle 50v nastakenkiä?

Vierailija
18.12.2016 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

46v.

Vierailija
2/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maalainen 44v jäisi talvella lenkkeilyt vähiin kun tiet jäässä koko talven

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 40+ käytän. Täällä Turun seudulla kun kelit ovat usein aika jäiset.

Vierailija
4/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 vuotias mies ja käytän nastakenkiä. Ulkonäöllisesti ei eroa muistakaan kengistä ja on jo estänyt muutaman liukastumisen kävelylenkillä.

Vierailija
5/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, en halua kaatua alle viiskymppisenäkään.

Vierailija
6/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jos ois rahaa. Nyt käytän niitä irrallisia kenkien päälle puettavia liukuesteitä. Ikää 42v eikä hävetä pätkääkään.

Irralliset kätevät työmatkalla kun saa pois kun menee metroon.

Vierailija
7/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nastakengät on alle vuoden vanhat. En kyllä muista mummoni sanoneen että heidän aikanaan olisi ollut nastakenkiä, niin epäilen että niin vanhoja ainakaan kunnollisia olisi kellään.

Vierailija
8/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime talvena ja käytin vain pari kertaa. Mä inhoan sitä tunnetta kun niillä kävelee asfaltilla, kaupassa, bussissa eli kaikkialla paitsi jäällä tai lumessa. Kauhea äänikin kuuluu, hävettää suorastaan. Joten ei ei...😑 No ehkä mä vielä joskus käytän kun todella menen vain ulkoilemaan. (Olen muuten 44 v.)

Vierailija
9/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50v nainen, mutta käyttänyt nastakenkiä jo muutamana talvena :P

Lenkkeilen päivittäin kelillä kuin kelillä.

Vierailija
10/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koiranulkoilutukseen nastakengät ja niitä ennen oli erilliset liukuesteet. Alle nelikymppinen olen. Pohjoisempana noita tarvitsi lähinnä jäisillä metsäpoluilla, täällä etelässä taas on usein kaikki tavalliset tietkin jäässä.

Koirien kanssa liikkuessa joutuu kävelemään liukkailla pitkät pätkät ja huomion pitää olla jossain aivan muualla kuin omassa varovaisessa kulkemisessa. Lisäksi koira voi vetää niin että tasapaino menee. Siihen olen vetänyt rajan että itsekseen liikkuessa pidän tavallisia kenkiä, silloin tarvitsee yleensä liikkua vain lyhyempi pätkä ja on aikaa kävellä varovasti jos on paha kohta.

Vierailija
11/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v nainen ja käyttänyt pari talvea nastallisia lenkkareita. Lenkkeily on paljon kivempaa, kun ei tarvitse koko ajan pelätä kaatuvansa.

Vierailija
12/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v nainen, käytössä useamman vuoden. Kun maassa on jäätä ja päällä vettä, olen todella tyytyväinen kun saa silti kävellä normaalisti eikä töpötellen leveäraiteisesti.

Vierailija
13/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei käyttäisi, eivät kai nastakengät ole mitenkään ikään sidotut. Kai niitä voi käyttää minkä ikäinen vaan, jos on aktiiviliikkuja, tai muutenkin ihan normikäytössä.

Vierailija
14/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoksukengät, joissa on nastat. Talvella juokseminen jäisi muuten väliin. Olen kyllä miettinyt ihan arkipäiväistä käyttkin.

Ei kai ne noloja ole? Ennen oli noloja kävelysauvat, rullaluistelusuojat ja pyöräkypärät. Nyt ne on tavallisia ja järkeviä.

Ai niin, olen yli 50 -vuotias mies.

Vierailija
15/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytän. Ikää 42 v. Ystävälläni oli viime talvena käsi kipsissä, ei se liukastuminen katso ikää.

Vierailija
16/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle joululahjaksi nastakengät. 35 vuotias.

Vierailija
17/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin irrotettavat liukuesteet 32-vuotiaana, kun olin raskaana. Ne oli kuitenkin tökerön näköiset eikä käyttömukavuus ollut kohdallaan, paitsi että pysyin pystyssä. Nyt olen etsinyt nastallisia kenkiä, mutta en ole löytänyt niin pieniä kuin tarvitsen.

Vierailija
18/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään hullumpi idea talvipyöräillessä nastarenkaiden lisäksi !... Missä niitä myydään ???

Vierailija
19/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on nastakengät?

terveisin 48-vuotias

Vierailija
20/48 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 24v. Toinen talvi jo icebugien kanssa menossa, enkä niistä luopuisi. Yksi rattaiden kanssa mäessä kaatuminen riitti minulle.