Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin silmät turvoksiin :'( Poikaystävä kohtelee ala-arvoisesti, töissä mystinen mies on jäänyt useamman kerran katseestaan kiinni

Vierailija
18.12.2016 |

Enkä tiedä näemmekö enää ikinä :( En tiedä hänen nimeään eikä hän minun. Työmme ei ole mitään tiimihommaa, joten siinä ei tule tutustuttua "väkisin" keneenkään. En jaksa sen enempää selittää, mutta harmittaa vietävästi, koska enää siitä katseesta ei voi erehtyä mitenkään... Oma poikaystävä on niin ilkeä, mutta tämä tuntematon mies teki erään kauniin eleen (auttoi minua omasta halustaan yhdessä asiassa) ja katsoo niin intensiivisesti... Kai minä rakastan poikaystävääni, mutta en voi elää hänen kanssaan... Liikaa syitä (loukkauksia)... Tuskin mystisessä miehessä olisi puoliakaan vaatimuksistani henkisellä puolella, joten hän on vain sellainen... pakokeino pahaa oloa poikaystävän takia. Mutta kylläen myönnän, kiinnostuin :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kyllä myönnän

Vierailija
2/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sekavaa tekstiä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ilkeän poikaystävän kanssa? Se on mystistä.

Vierailija
4/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika sekavaa tekstiä:(

Poikaystävä on ilkeä ja loukkaa minua liikaa, ja töissä on/oli mies, jonka nimeä en tiedä, mutta olen saanut hänet monen monta kertaa kiinni katseista, ja hän hakeutui aina lähelle ja auttoi yhdessä asiassa, vaikkei hänen olisi edes tarvinnut. Voi että, niin kiltti... ja nyt en tiedä näemmekö enää :( Ei minun pitäisi edes miettiä mitään työpaikan miestä, mutta kun oma mies on niin ilkeä että sattuu.

Vierailija
5/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä olet sen ilkeän miehen kanssa? JSSAP

Vierailija
6/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ilkeän poikaystävän kanssa? Se on mystistä.

Koska olen idiootti. Olen yrittänyt lähteä, mutta aina se paskiainen puhuu minut ympäri.

Vierailija
7/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kehitellä parempi juoni seuraavalla kerralla. Ylipitkät otsikot on out.

Vierailija
8/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta kun oma mies on niin ilkeä että sattuu.

Ja syysi olla sellaisen miehen kanssa? Hanki selkärankaa ja lähde suhteesta ja vasta sitten ala katselemaan niitä muita miehiä.

Vierailija
9/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta hankkiutua paskasta poikaystävästä eroon ensin

Vierailija
10/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kyllä, mutta en kestä ajatusta poikaystävästä jonkun toisen kanssa :( Pelkkä ajatuskin on kamala...

Kuten myös se ajatus, että en välttämättä tapaa "työmiestä" enää :( En kestä! Se katse... uudestaan ja uudestaan... Pakko saada hänen nimensä jotenkin.

Vierailija
11/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ihastuu, tekee itse siitä kumppanistaan vielä ikävämmän...

Vierailija
12/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka kaikki tuntui aivan sattumalta alussa... kunnes huomasin, että mystinen mies oli yllättäen "aina" samassa paikassa kuin minä, ja katsoi pitkään, monta kertaa... Yhtäkkiä tajusin, että ei tämä mitään sattumaa ole...

Vierailija
13/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan mietit jotain mysteerimiestä, kun sinun pitäisi lakata olemasta se idiootti joka katselee ilkeää poikaystävää. Uudet mahdolliset poikaystävät tulevat vasta sen jälkeen. 

Vierailija
14/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun ihastuu, tekee itse siitä kumppanistaan vielä ikävämmän...

Mutta poikaystävä on oikeastikin ilkeä :( Jos emme eroa, niin ainakin pidän hänestä pitkän tauon. Siis en tarkoita mitään taukotaukoa, ei poikaystävä sellaiseen suostuisi. Vaan taukoa näkemisessä ja vähennän yhteydenpitoa siksi aikaa... Jospa hän näkisi sitten minun arvoni ehkä joskus taas...

Vierailija
15/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei saa olla toisenkaa mutta sä panisit sen putkimiehen kanssa.

Vierailija
16/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kyllä, mutta en kestä ajatusta poikaystävästä jonkun toisen kanssa :( Pelkkä ajatuskin on kamala...

Kuten myös se ajatus, että en välttämättä tapaa "työmiestä" enää :( En kestä! Se katse... uudestaan ja uudestaan... Pakko saada hänen nimensä jotenkin.

Oletko läheisriippuvainen? Vai mikä ilkeissä ihmisissä viehättää?

Vierailija
17/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen johtuu siitä, että olet huonossa suhteessa. 

Lisäksi, mitä ihmettä sinä nyyhkit täällä niistä katseista ja paikoista ja siitä ettet enää näe sitä miestä?  Odotatko, että joku täällä ilmoittaa selvänäköisesti että se tuijottava mies on sielunkumppanisi? Sittenkö riittäisi kanttia mennä puhumaan sille jos vahingossa joskus sen näet? Olet ilmeisesti täydellisen vieraantunut todellisuudesta tällä hetkellä, koska ukkosi on kiusannut sinut hermoraunioksi. 

Naiset... :D

Vierailija
18/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä ei saa olla toisenkaa mutta sä panisit sen putkimiehen kanssa.

Haha, mikä putkimies :-D "Työmies", siis työpaikalla oleva mies. En minä panemista ajattele, vaan sitä kuinka ihana se katse oli, ja kuinka kiltti se teko oli...

Vierailija
19/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö kuvittelet merkityksiä mokomaan katseeseen

Vierailija
20/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen johtuu siitä, että olet huonossa suhteessa. 

Lisäksi, mitä ihmettä sinä nyyhkit täällä niistä katseista ja paikoista ja siitä ettet enää näe sitä miestä?  Odotatko, että joku täällä ilmoittaa selvänäköisesti että se tuijottava mies on sielunkumppanisi? Sittenkö riittäisi kanttia mennä puhumaan sille jos vahingossa joskus sen näet? Olet ilmeisesti täydellisen vieraantunut todellisuudesta tällä hetkellä, koska ukkosi on kiusannut sinut hermoraunioksi. 

Naiset... :D

Sanoinhan, että tuskin mysteerimiehessä olisi puoliakaan vaatimuksistani... Joten en haihattele mitään sen suurempaa... Sulin vain siihen katseeseen ja kilttiin eleeseen tuntemattomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi