Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maailma on täynnä seksiä?

18.12.2016 |

Mun mielestä on tosi rasittavaa, kun kaikkialla ja melkeen kaikessa on seksi ja seksikkyys pääosassa. Nykyään jokapäivä lehdet täynnä seksi sitä ja seksi tätä juttuja. Oikeesti mitä hittoa! Kaikissa mainoksissa on "kauniit" ja hoikat mallit. Mun mielestä on kauniimpi kun ei kylkiluut paista :)

Alkaa tämmösellä kokemattomalla päälle parikymppisellä jätkällä oleen aikamoiset paineet kun ei ole sitä vielä edes saanut XD

Mihinköhän maailma on menossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ärsyttää täälläkin. Kohtuullisen perseestä kun kaikkialla on juttua siitä miten seksi on maailman tavallisin asia ja kaikki harrastaa sitä ja kaikkien pitääkin harrastaa sitä. Ei se ole maailman tavallisin asia minulle ja tuskin ihan heti tulen sitä harrastamaankaan. Ihan kuin ilman mediaakin ei jo ahdistaisi valmiiksi se, että monet pitää kummajaisena kun ei ole vielä tähän ikään mennessä päässyt seksiä harrastamaan.

Olisi ihan kiva, että vaihteeksi puhuttaisiin ihmisistä jotka eivät ole seksiä syystä tai toisesta harrastaneet. Olisi ihan mukavaa, että se kuva pyyhittäisiin pois, että seksuaalisesti kokematon ihminen olisi jotenkin epänormaali tai viallinen. Seksi ollaan jo normalisoitu puhumalla siitä kaikkialla, voisikohan nyt tehdä siitä kokemattomuudestakin normaalia?

Terveisin Naispelko23

Vierailija
2/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Sama ärsyttää täälläkin. Kohtuullisen perseestä kun kaikkialla on juttua siitä miten seksi on maailman tavallisin asia ja kaikki harrastaa sitä ja kaikkien pitääkin harrastaa sitä. Ei se ole maailman tavallisin asia minulle ja tuskin ihan heti tulen sitä harrastamaankaan. Ihan kuin ilman mediaakin ei jo ahdistaisi valmiiksi se, että monet pitää kummajaisena kun ei ole vielä tähän ikään mennessä päässyt seksiä harrastamaan.

Olisi ihan kiva, että vaihteeksi puhuttaisiin ihmisistä jotka eivät ole seksiä syystä tai toisesta harrastaneet. Olisi ihan mukavaa, että se kuva pyyhittäisiin pois, että seksuaalisesti kokematon ihminen olisi jotenkin epänormaali tai viallinen. Seksi ollaan jo normalisoitu puhumalla siitä kaikkialla, voisikohan nyt tehdä siitä kokemattomuudestakin normaalia?

Terveisin Naispelko23

Juurikin näin. Olisi kiva tuntea olevansa normaali ja kuuluvansa joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Adam Curtisin uusin dokumentti HyperNormalisation antaa muuta ajattelemisen aihetta?

Vierailija
4/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mua ei kiinnosta iin paljo että se mua ärsyttäis.

Ei kai seksissä mitään pahaa oo ja onhan se koko elämän edellytys.

Nää seksiheruttelujutut, joihin viittaat, ei oo mitään seksiä nähnykään, vaan joutavanpäiväisiä valtamedian luomia harhakuvia joiden tarkoitus on vaan kaupata tuotteita ja palveluita, saada ihmiset uskomaan että tarvitsevat niitä ja pitäisi olla jonkin tietyn köinen ja mallinen ja tehdä tiettyjä asioita ollakseen arvostettu ja menestynyt.

Se on vaan yksi lukuisista tavoista kontrolloida massoja, vitunmoista huijausta sekin on mutta hyvin me siihen lankeamme.

Itse asiassa minäkin. Vittu

Eli siis joo, itse asiassa olenkin asiasta samaa mieltä.

Vierailija
5/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Jaa, no mua ei kiinnosta iin paljo että se mua ärsyttäis.

Ei kai seksissä mitään pahaa oo ja onhan se koko elämän edellytys.

Nää seksiheruttelujutut, joihin viittaat, ei oo mitään seksiä nähnykään, vaan joutavanpäiväisiä valtamedian luomia harhakuvia joiden tarkoitus on vaan kaupata tuotteita ja palveluita, saada ihmiset uskomaan että tarvitsevat niitä ja pitäisi olla jonkin tietyn köinen ja mallinen ja tehdä tiettyjä asioita ollakseen arvostettu ja menestynyt.

Se on vaan yksi lukuisista tavoista kontrolloida massoja, vitunmoista huijausta sekin on mutta hyvin me siihen lankeamme.

Itse asiassa minäkin. Vittu

Eli siis joo, itse asiassa olenkin asiasta samaa mieltä.

Jep. Eipä seksissä varmaankaan mitään pahaa ole :)

Mutta seksittömyydessä tuntuu olevan. Kiva kun asia jossain joskus tullessaan esille aiheuttaa kommentteja tyyliin: "häh mitä vittuu" "miten sä VOIT olla viel neitsyt" "vähänks noloo" yms.

6/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisköhän kokeilla vaikka viikko ilman mitään sähköistä mediaa? En ole koskaan kokeillut, riippuvuus on liian kova nettiinkin, että aika vaikeaa se olisi aluksi. VArmaankin jatkuva tietotulva ja lyhytaikaiset jatkuvat ärsykkeet netistä vaikuttavat negatiivisesti ihmisen aivoihin.

Vierailija
7/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2676 kirjoitti:

Täytyisköhän kokeilla vaikka viikko ilman mitään sähköistä mediaa? En ole koskaan kokeillut, riippuvuus on liian kova nettiinkin, että aika vaikeaa se olisi aluksi. VArmaankin jatkuva tietotulva ja lyhytaikaiset jatkuvat ärsykkeet netistä vaikuttavat negatiivisesti ihmisen aivoihin.

Erään autokauppiaan sanoja vapaasti lainaten

"Pitäisi räjäyttää koko saatanan internetti!"

Vierailija
8/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. reilu parikymppisenä miehenä saat taatusti haluamaasi seksiä olit sitten minkä näköinen tahansa. Et välttämättä ikäisiltäsi, mutta iso jono 30-40v tasokkaita seuralaisia odottaa sun spermoja suuhunsa.

Vierailija
9/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmannapa kirjoitti:

n. reilu parikymppisenä miehenä saat taatusti haluamaasi seksiä olit sitten minkä näköinen tahansa. Et välttämättä ikäisiltäsi, mutta iso jono 30-40v tasokkaita seuralaisia odottaa sun spermoja suuhunsa.

Ajatuksena melko inhottava. Jono naisia odottamassa mun spermaa suuhunsa.

Jos haluun ruikkia sinne tänne, niin voin käyttää wc paperia.

En usko että moni 30-40v nainen antaa kenen vaan nuoremman tuosta vaan lasauttaa lastit nieluun.

Just tämmönen ajattelu mua vähän harmittaa. Haluaisin sitten kun aika on, että se seksi olisi muutakin kun vaan tyhjentää pussit.

Vierailija
10/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurismies kirjoitti:

Maailmannapa kirjoitti:

Ajatuksena melko inhottava. Jono naisia odottamassa mun spermaa suuhunsa.

Jos haluun ruikkia sinne tänne, niin voin käyttää wc paperia.

En usko että moni 30-40v nainen antaa kenen vaan nuoremman tuosta vaan lasauttaa lastit nieluun.

Just tämmönen ajattelu mua vähän harmittaa. Haluaisin sitten kun aika on, että se seksi olisi muutakin kun vaan tyhjentää pussit.

ok. No se on sun halusi. Inhittavaa sun mielestä, mutta moni nainen varmasti haluis sulta.

Vierailija
11/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumitkin on alasti. Ja Aku Ankka.

Etenkin naiset seksualisoidaan yli äyräiden. Vaaditaan mm, että pitäisi kulkea tissit paljaana kaduilla, ja osa joutuukin paljastelemaan tissejään vastustaakseen sitä - ja ottamaan kuvia niistä ja laittamaan nettiin.

Vierailija
12/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan huvittavaa mitä kaikkea koitetaan myydä vähäpukeisilla naisilla. En heti keksi miten bikini asuinen nainen liittyy auton renkaisiin? Ei mua haittaa alastomatkaan naiset. Jotenkin vain koomista kun seksillä yritetään myydä milloin mitäkin.

Vierailija
13/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää ja sirkushuveja, hajoita ja hallitse - yksitellen lampaat viedään teuraalle. Kaikki merkityksellinen ja ajatusprosesseja vaativa on yksinkertaistettu t. redusoitu alitajuisen viestinnän avulla joksikin muuksi, joka vetoaa meidän kaikkien alimpaan nimittäjään ihmisinä, nimittäin liskoaivoihin. Ne 'hyvät paimenet'...

Vierailija
14/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pillu se miehen tiellä pitää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän