Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä kuolleen ihminen näkeminen unessa voi olla?

Ihmeissään ja järkyttynyt.
17.12.2016 |

Eräs sukulainen kuoli vajaat puoli vuotta sitten. Viime yönä näin unta, jossa heräsin unesta ja kuulin tuon ihmisen puhuvan asunnossa, jossa olen nyt. Samaan aikaan kuulin unessa hänen puolisonsa puhetta. Menin katsomaan eteiseen ja tämä henkilö oli siellä, hän leijui jotenkin erikoisesti ilmassa. Minä katsoin häntä ihmeissäni ja kysyin, että miten hän oli siellä kun hänhän oli kuollut. En muista, että mitä hän vastasi, mutta muistan, kuinka palasin unessa sänkyyn ja yritin saada tämän henkilön lopettamaan puhumisen katsomalla eteiseen vihaisena ja heiluttamana kättä vihaisesti ilmassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Läheiseni kuoli muutama vuosi sitten ja edelleen näen unia että hän soittaa minulle tai puhumme puhelimessa. Mistä se kertoo?

Vierailija
2/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään merkitse. Kuolleet ihmiset on meidän muistoissa ja tulevat sieltä välillä mieleen. Sitä en kyllä ymmärrä, mikset voinut antaa toisen puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuukaan. Faija seikkailee mun unissa säännöllisesti. 

Vierailija
4/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuoli lokakuussa, mutta viime yönä katsoimme unessani yhdessä Histamiinia. Ei se ihmetyttänyt paljonkaan. No, ehkä se Histamiini jonkin verran.

Vierailija
5/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalassa päin uskottiin kuolleiden pysyvän henkiolentoina tässä maailmassa kuuden viikon ajan kuolemansa jälkeen. Sen jälkeen puff.. ja henki on poissa. Ainakin, jos kuolema oli odotettu ja luonnollinen.

Kyllähän nuo kuolleet uniin tulee. Pitkänkin ajan jälkeen. Onko sulla jäänyt jotain selvittämättä ko. ihmisen kanssa? Oma alitajunta työntää aika hämärää symboliikkaa uniin.

Vierailija
6/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet kohta. Sitä se tarkoittaa.

Vierailija
7/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveunta, puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Aavemaisia hetkiä, mutta ei se ole mitään muuta kuin sitä, että aivot tekee tepposia :)

Vierailija
8/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unia tulkitessa on tärkeää ottaa huomioon minkälainen unen tunnelma oli. Kotisi hyvin todennäköisesti symboloi elämäntilannettasi ja sinua itseäsi, kotiisi tullut häiritsevä  'kutsumaton yllätysvieras' saattaa merkitä sitä että joku sinua häiritsevä asia tai ihminen on tullut elämääsi. Unellasi ei välttämättä ole mitään tekemistä edesmenneen kanssa. Voisi myös olla että kuollut ihminen symboloi menneisyyttäsi, onko joku mneneisyyden asia vaivannut sinua? 

Vierailija
9/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset nyt näkee unta ihmisistä joiden kanssa ovat olleet tekemisissä. Itseäni myös jäi harmittamaan miksen unessa päästänyt isoisääni sisään ovesta "koska hän oli juuri kuollut". Olisihan sitä voinut jutella.

Vierailija
10/10 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tarkoitti syyllisyyttä ja ikävää, mutta unissa esiintyi rakas ihminen.