Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni saa joululahjaksi puntarin

Vierailija
17.12.2016 |

Olen valmis seurauksiin. Ennen lapsen saantia oli liikunnallinen ja normaalipainoinen, nyt vähintään 20 kg ylipainoa. Ei jaksa yhteisiä harrastuksia, ei lähde esim. retkeilemään, joten käyn lapsen kanssa sitten ilman häntä. Olen yrittänyt hyvällä ja kokannut terveellistä perusruokaa, pyytänyt mukaan lenkille, tarjonnut omaa aikaa olemalla lapsemme kanssa. Makaa sohvalla ja mättää kaikkea paskaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki täälläkin. Vaimon into liikuntaan ja terveyteen lopahtanut täysin. Massaa kerännyt kymmenkunta kiloa. Ostin hänelle joululahjaksi salikortin. Sisältyy myös personal trainer ja rasvaprosentin mittaus pakettiin. Jos emäntä vaikka aktivoituisi taas urheilemaan. Itse olen liikkunut normaalisti koko suhteemme ajan, oikeastaan lisännyt liikuntaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Nakertaa, kun toinen istuu vain sohvalla ja syö päivittäin epäterveellistä ruokaa. Minulle myös huudettu, kun en suostunut kaupasta sipsukkaa ja dipsukkaa ostamaan.

Vierailija
2/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuleville sinkuille/etä-isille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ettei itse edes huomaa lihoneensa niin paljon joten vaaka voi olla ihan hyödyllinen lahja.

Vierailija
4/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaaka, isoisät!

Vierailija
5/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein puntarin. Mistäs vanhan tavaran liikkeestä ajattelit ostaa, vai myydäänkö niitä uutena jossain. Mummolassa oli puntari. Kerääkö vaimosi siis antiikkia? Kiva ajatus kyllä.

Vierailija
6/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kehonkoostumusvaaka, se on paras

Vierailija
7/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta myös keittokirja

Vierailija
8/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntari? Mitä vaimosi sillä mittaa?

Vai etkö tiedä mikä on puntari?

Vierailija
9/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan suuttuisi. Mä oon lihonut sairauden takia joka vei multa liikkumisen ilon, tai kyvyn oikeastaan. Lääkitykset on hurjia sivuoireineen ja kaikki on mullin mallin elämässä. Olen lihonut nyt tuon 20 kiloa ja kärsin siitä kovasti.

Mä kaipaisin kotoa tulevaa kannustusta, riittäisi pelkkä järjestetty aika että voisin ilman viikon järjestelyitä lähteä kotoa hetkeksi yksin jonnekkin, salille tai lenkille. Kyllä mä aina jotain voisin tehdä.

Tähän kun tottuu, löysäilyyn siis. Olen nykyään rapakuntoinen, väsynyt ja kulahtanut. Liikunnasta saa hyvän olon ja energiaa.

Miehet jotka kannustaa vaimoa liikkeelle ansaitsee peukun. Mä arvostan.

Vierailija
10/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakkaani saatkin penispumpun:) t. Vaimosi.

Vierailija
11/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa lahjaksi lähetteen urologian erikoislääkärille erektio-ongelmiensa vuoksi. T. Terveyskeskuslääkäri ja vaimo

Vierailija
12/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa kehonkoostumusvaaka, se on paras

Olishan se hyvä, jos tuo pullea setämies sille viitsisi itsensä joskus kammeta

Vierailija
13/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa imurin ja mopin joululahjaksi. Ehkä innostuisi siivoaamaan enemmän, on sen verran laiskapaska.

Vierailija
14/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa mukavia aattoiltoja ympäri Suomea siis. =D

Vierailija
15/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla masentunut? Jos on ennen ollut liikunnallinen ja nyt yhtäkkiä ei jaksa mitään eikä mikään huvita. Ikävää kyllä, sullekin.

Vierailija
16/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vaimolle lahjaksi 10 käyntiä personel traineria, joka todella timmissä kunnossa. Toivon vain pääseväni aisankannattajaksi...

Vierailija
17/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei saa mitään.

Aion maata sohvalla koko joulun ja syödä suklaata, karjalanpiirakoita, laatikoita, kinkkua, rasvaisia kaloja, smetanaa ja mätiä, pizzaa, silliä ja juustoja, luumurahkaa ja jouluhalkoja.

Ihanaa.

Vierailija
18/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututettu vaimo puntarilla huitomassa ei kuulosta parhaalta jouluviihteeltä, mutta jokaisella meillä on oma makumme. 

Vierailija
19/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se lysti taas kohta alkaa. Kohta "joku" sitten täällä kyselee että miksiköhän vaimoni suuttui antamastani joululahjasta, joka "minusta oli oikein hyvä lahja, mutta en kerro mikä se oli, mutta voin paljastaa että oikein ihana ja tarpeellinen se oli, ihmettelen miksi hän suuttui" ja että nyt ollaan sit niiku eron partaalla ja nyt pelkään että se jättää mut, ja että mistä löytyy hyvä tai jopa paras parisuhdeterapeutti. Yhy yhy. -Kantsii laittaa kaunis rusetti puntarin ympärille.

Vierailija
20/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meininki täälläkin. Vaimon into liikuntaan ja terveyteen lopahtanut täysin. Massaa kerännyt kymmenkunta kiloa. Ostin hänelle joululahjaksi salikortin. Sisältyy myös personal trainer ja rasvaprosentin mittaus pakettiin. Jos emäntä vaikka aktivoituisi taas urheilemaan. Itse olen liikkunut normaalisti koko suhteemme ajan, oikeastaan lisännyt liikuntaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Nakertaa, kun toinen istuu vain sohvalla ja syö päivittäin epäterveellistä ruokaa. Minulle myös huudettu, kun en suostunut kaupasta sipsukkaa ja dipsukkaa ostamaan.

Sipsukkaa ja dipsukkaa :D Ai kauhee ku alko tekee mieli...

Musta ihan oikein! Oon itekin vähän lässähtänyt viime aikoina, mut oon ennenki repsahtanut ja saanut tilanteen korjattua. Mulle on tärkeää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille terveellisillä elämäntavoilla ja haluan näyttää hyvältä!