Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teillä on tehty joulusiivoja?

Vierailija
17.12.2016 |

Me ollaan tässä miehen kanssa siivoiltu päivän mittaan. Minä jo siirryin av:lle, mutta mies touhuaa edelleen. Kuinkas teidän huushollissa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina siistiä.

En tee mitään erikoisia siivouksia.

Olen yksin ja helvetin masentunut.

Helpottaa tähän oloon että edes koti on aina siisti.

Vierailija
22/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja joka viikko, joten ei mitään erityistä joulusiivousta tehdä. Koti on aina siisti ja puhdas ja tavarat paikallaan.

Joulu alkaa muutenkin olla valmis. Kuusi on koristeltuna olohuoneessa, toinen lasikuistilla; samoin takan ja olkkarin oven päällä on koristeltu köynnös, kynttilät, joulukoristeet ja kukka-asetelmat ovat paikoillaan, lahjat kuusen alla.

Osa leivonnaisista jo pakastimessa, maanantaina käyn hakemassa loput ruokatarvikkeet vihanneksia lukuunottamatta ja ankat ja kinkun haen aatonaattona. Huomenna leivon karjalanpiirakat, teen piparkakkutalon ja paistan piparit, tytär saa sitten torstaina kotiin tullessaan koristella ne.

Sitten joulu saakin jo tulla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita se sellainen on? Mies imuroi tänään, minä laitoin kynttilät yms. paikoilleen. Pitääkö joulu jotenkin siivota?

Vierailija
24/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aion palkata siivoojan hoitamaan sen.

Kaikkea sitä saa lukeakin. Miksi kukaan palkkaisi siivoojaa sotkemaan kotiaan?

Vierailija
25/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy siivooja joka viikko, joten ei mitään erityistä joulusiivousta tehdä. Koti on aina siisti ja puhdas ja tavarat paikallaan.

Joulu alkaa muutenkin olla valmis. Kuusi on koristeltuna olohuoneessa, toinen lasikuistilla; samoin takan ja olkkarin oven päällä on koristeltu köynnös, kynttilät, joulukoristeet ja kukka-asetelmat ovat paikoillaan, lahjat kuusen alla.

Osa leivonnaisista jo pakastimessa, maanantaina käyn hakemassa loput ruokatarvikkeet vihanneksia lukuunottamatta ja ankat ja kinkun haen aatonaattona. Huomenna leivon karjalanpiirakat, teen piparkakkutalon ja paistan piparit, tytär saa sitten torstaina kotiin tullessaan koristella ne.

Sitten joulu saakin jo tulla :D

Etkös ole viikon etuajassa vallankin kuusen ja kuusen alla olevien lahjojen suhteen?

Vierailija
26/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi, uuni, sauna ja kylpyhuone odottavat jynssäystä. Sen lisäksi sitten tehdään ensi viikolla ihan normaali viikkosiivous eli imurointi, vessojen pesu, pölyjen pyyhintä. Siinä se.

Vierailija
27/27 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä juhlitaan joulua ihan perinteisesti vasta jouluaattona, mutta kyllä sitä siivoa siitä pikku hiljaa kertyy päivän mittaan.