Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot noiden 2v, 3v ja 5v lapsien tuhmuuteen.

Isä 26v ja äiti 24v raskaana.
17.12.2016 |

5v ja 3v ovat tyttöjä, 2v poika. He ovat koko ajan todella tuhmia, vaikka olemme sanoneet heille kymmeniä kertoja, että jos he eivät ole kilttejä, niin Joulupukki ei tuo heille lahjoja. Silti he ovat koko ajan kilttejä. Äsken he hyökkäsivät läksyjä tekevän 8 isoveljensä kimppuun ja alkoivat repiä tämän koulukirjoja. He ovat kiusanneet myös 8kk vanhaa veljeään kovasti. Silloin meillä vanhemmilla meni hermot. Vaimo vei lapset olohuoneeseen, kun taas minä menin ulos "viemään roskia" ja soitin sieltä kännykällä vaimolleni. Lapset kuulivat selvästi, että äiti puhuu puhelimessa miehen kanssa ja minä sanoin, että "Täällä Joulupukki. Tontut ovat kertoneet, että teillä on 2 kilttiä ja 3 tuhmaa lasta. Siksi en tule käymään teillä muuten kuin tuon lahjat esikoiselle ja kuopukselle ulko-ovelle" ja minä sanoin, että "Selvä, hyvä on". Menin sisälle ja sanoin, että olin tavannut ulkona Joulupukin tontun, joka kertoi, että meillä vain esikoinen ja kuopus ovat kilttejä ja saavat joululahjoja, jolloin vaimo ilmoitti, että hänelle oli soittanut Joulupukki ja kertoi, että vain Kalle ja Väinö ovat kilttejä, kun taas Maija, Kerttu ja Pekka ovat olleet tuhmia, eivätkä saa lahjoja toisin kuin Kalle ja Väinö. Maija, Kerttu ja Pekka saavat vain risuja ja hiiliä. Maija, Kerttu ja Pekka aloittivat heti hirveän huudon ja väittivät, että varmasti hekin saavat joululahjoja, mutta he tulevat huomaamaan, että eivät saa lahjoja. Kun viikon kuluttua Joulupukki tulee käymään, niin hän ei tule sisälle, tuo vain ovelle lahjasäkin, jossa on Kallen ja Väinön lahjat sekä muovikassin, jossa on Maijalle, Kertulle ja Pekalle kasa hiiliä ja paksut risut, joille heille annetaan lujasti selkään niin kuin tuhmille lapsille annetaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kipeä piiskausfantasia. Voisitko jatkossa piiskata mielikuvissakin vain sitä tuhmaa miestä / eukkoa? 

Vierailija
2/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista lääkitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu!

Vierailija
4/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Pukki tuo teille aikuisille ehkäisyvälineet.

Vierailija
5/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas joku Hennan stoori? Ei jaksais näitä...

Vierailija
6/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotensakin epäloogista:

"Joulupukki ei tuo heille lahjoja. Silti he ovat koko ajan kilttejä."

Vierailija
7/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanoin, että "Selvä, hyvä on"

Oletteko jotain kehitysvammaisia koko perhe, vain sinä ainoastaan.

8/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Porvoossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi