Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei tukenut minua?

Vierailija
17.12.2016 |

Kaikki varmasti tiesivät mitä olen käynyt läpi ja siltikin tehtiin epäinhimillisin teko työpaikalla. Onko ihmisillä enää empatiaa? Mä olin mielestäni ihminen joka auttoi aina uusia. En klikkiytynyt kenenkään kanssa, vaan keräsin jopa siivoajalle läksiäislahjan. Mulle kaikki oli samanarvoisia; vain hyvä sydän merkitsi.

Mutta todellakin sain pahimmat paskat niskaan. Kukaan ei sanonut mulle edes kiitos. Ei yhtään mistään. Jäin täysin yksin.

Uskomattominta oli, että mitä arvokkaampi ulkomaalainen päämies, niin sitä parempaa kiitosta sain.

Työn loppumisen jälkeen työpaikallani jäi valtavasti tavaroitani. Millä rahalla työtön yksinhuoltaja ostaa uudet jakut, korkkarit, converset, kiinnostavaan alaan liittyvää kirjallisuutta? Mulle vain ilmoitettiin, että ota yhteyttä esimieheesi (siihen joka kiusasi), että milloin tulet hakemaan tavarasi. Laitoin sähköpostia tämän esimiehen esimiehelle ja hän sanoi, että oma ongelmasi kun et ottanut x:ään yhteyttä ajoissa. Siinä kaikki. Finito finissimo. Tavarasi ovat roskiksesta.

Miten te pystytte elämään itsenne kanssa? Ihan oikeasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko yhteyttä ajoissa oikeaan henkilöön?

Vierailija
2/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suomalaiset kuuluvat maailman epäempaattisimpiin kansoihin. Olen pahoillani puolestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt, koska olin paniikissa. En pystynyt kommunikoimaan kyseisen henkilön kanssa sen jälkeen mitä hän minulle teki. Luulin että ihmiset arvostavat sen verran toisen itsehankittua tavaraa, että pitävät ne säilössä hetken. Kaikki muu firman säkä olisi voinut mennä roskikseen, mutta ei toisen kalliit kakut, kengät yms. Ne olisi voinut laittaa yhteen pussiin odottamaan että uskallan hakea ne.

Menetys on noin 1000 € luokkaa.

Vierailija
4/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Onko kyseessä fiktioyritelmä?

Vierailija
5/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt, koska olin paniikissa. En pystynyt kommunikoimaan kyseisen henkilön kanssa sen jälkeen mitä hän minulle teki. Luulin että ihmiset arvostavat sen verran toisen itsehankittua tavaraa, että pitävät ne säilössä hetken. Kaikki muu firman säkä olisi voinut mennä roskikseen, mutta ei toisen kalliit kakut, kengät yms. Ne olisi voinut laittaa yhteen pussiin odottamaan että uskallan hakea ne.

Miten jonkun muun olisi pitänyt tietää ettet uskalla mennä työpaikallesi?

Vierailija
6/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne sitten kalliita jakkuJA ja kenkiÄ ollut. minun yksi puku maksaa tuon.

Vierailija
7/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne sitten kalliita jakkuJA ja kenkiÄ ollut. minun yksi puku maksaa tuon.

Antisosiaali.

Vierailija
8/8 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Onko kyseessä fiktioyritelmä?

Valitettavasti ei ole fiktiota vaan täyttä totta. Sähköpostit asiaan liittyen ovat myös tallessa. Se että minun käskettiin sopimaan tavaroiden hausta kiusaajani/savustajani kanssa oli jo oksettava teko.

Arvostin aina työpaikkaani, mutta lopputulema on se, että tunnen syvää inhoa siitä miten asiat hoidettiin. En ole pystynyt edes kävelemään työpaikkani lähettyvillä, koska saan äärimmäisen pahan ahdistustilan ja pelkään kohtaavani tiettyjä ihmisiä.