Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmet menkat lyhyen ajan sisällä. Diane Nova ja jälkiehkäisy.

Vierailija
17.12.2016 |

Noin 1 kk ja 2 vkoa sitten lopetin e-pillerit. Pian pillereiden lopettamisen jälkee tuli normaali tyhjennys vuoto, joka kesti n.5 päivää niinkuin normaalisti. Sitten meni kaksi viikkoa, kun taisi tulla "oikeat" menkat. Ne kesti n. viikon. Niiden jälkeen harrastimme seksiä miehen kanssa ja minuun iski paniikki. Olin ajatellut että haluan toisen lapsen mutta en tiedä mikä minuun meni ja hain jälkiehkäisypillerin.. Meni neljä päivää ja alkoi taas vuotoa. Siis ihan kunnon vuoto niin kuin menkoissa.. Onkohan minulla hormonit nyt ihan sekaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis söin Diane Novaa kolme vuotta.

Vierailija
2/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kahdet kuukautiset samassa kuussa, kun jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin, eli hormonit meni sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vity teitä naisia vaivaa kun ihan ehdoin tahdoin haluatte sekoittaa hormoonitasapainonne. Minulla jolla ne on ilman sekoiluja sekaisin niin en voi käsittää että joku viitsii ja uskaltaa leikkiä tolla asialla.

Monta vuotta olen kärsinyt kun ei legurit saa vuotojani kuriin. Että kiva että joku tekee ihan vaan huvikseen tollasta. Itse en ole kuukautisia kertaakaan edes siirtänyt. No kärsi nyt sitten kun halusit pelleillä.

Vierailija
4/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi noista sun lapsenhaluamissekoiluista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi