Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitellessä syntyy tunneside?

Vierailija
17.12.2016 |

Kummasti sitä voi kiintyä aivan hirveästi ihmiseen, jonka kanssa on hauskaa ja ihanaa viestittelyä melkein päivittäin. Sitten kun se loppuu, jää tyhjiö.

Oma tilanteeni on tämä..näimme loppujen lopuksi vain yhden käden sormilla laskettavan määrän, mutta niin vaan ehdin neljän kuukauden aikana ihastua ihan kamalasti.

Ihan hirveä ikävä miehen ja mun välisiä keskusteluja:( Kukaan ole ikinä ymmärtänyt minua niin hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtui mullekin. Me viestiteltiin yli vuosi. Outoa että mies jaksoi kirjoitella mulle noin kauan vaikka en merkinnyt mitään.. nyt saan vaan pelkkää vittuilua osakseni tältä.

Vierailija
2/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tapahtui mullekin. Me viestiteltiin yli vuosi. Outoa että mies jaksoi kirjoitella mulle noin kauan vaikka en merkinnyt mitään.. nyt saan vaan pelkkää vittuilua osakseni tältä.

Näittekö tämän lisäksi? Meillä oli pari kertaa seksiäkin, joka oli ihanaa. Kova vetovoima, joka tuli ilmi heti jo tuosta viestittelystä. Kaikki vaan loksahti paikalleen :/

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelimessani on nyt viestihiljaisuus. Ja on kyllä niin kamalaa, etten edes tiedä mitä tässä pitäisi tuntea.

Vierailija
4/4 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelimessani on nyt viestihiljaisuus. Ja on kyllä niin kamalaa, etten edes tiedä mitä tässä pitäisi tuntea.

Sama. Niin tyhjä olo. Ikävä :,( Ap