Miten ihmiset jaksavat vastailla noihin jouluruokakysymyksiin. Valtavia luetteloita mitä syövät
Mä en tajua myöskään, kuka jaksaa lukea muiden vastauksia. Täysin puuduttava aihe.
Kommentit (12)
Ajattelinkin, että joku vastaa kuten eka vastaaja. Olen joskus lukenut niitä ketjuja yhden tai pari. Nykyään en enää, kun ne luettelot ei kiinnosta. Käsittämättömän suosittuja ovat. Mitään keskustelua ei synny, ihan monologeja vaan meidän menyystä. Ap
Ei haittaa yhtään, vaikka ketjuja olisi 20. Mua vaan kiinnostaa, miksi tällaista ruokien luettelemista suositaan. Ap
Ehkä he kuitenkin ovat menossa anopin tai ätinsä luo valmiiseen pöytään. Tai siiten kuitenkin syövät valmislaatikoita ja kinkkuleikkelettä.
Harva nykypäivän työssäkäyvä vääntää illat pitkiä listoja sisältäviä tarjoiluja. Meilläkin on töitä koko viikko enen ja jälkeen joulun.
No miksi sinua kiinnosti ne aluksi? Kun ketjun tai pari olet lukenut.
Itse en ole lukenut yhtäkään ketjua, mutta oletan, että joitakin ihmisiä kiinnostaa sellaiset asiat jotka ei juuri minua satu kiinnostamaan. So what?
Koska haluan vertailla mitä muut syövät ja ehkä inspiroitua lisäämään jotain omaan pöytääni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinkin, että joku vastaa kuten eka vastaaja. Olen joskus lukenut niitä ketjuja yhden tai pari. Nykyään en enää, kun ne luettelot ei kiinnosta. Käsittämättömän suosittuja ovat. Mitään keskustelua ei synny, ihan monologeja vaan meidän menyystä. Ap
Yhden tai kaksi sellaista ketjua olet lukenut ja voit sanoa noin? :)
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinua kiinnosti ne aluksi? Kun ketjun tai pari olet lukenut.
Itse en ole lukenut yhtäkään ketjua, mutta oletan, että joitakin ihmisiä kiinnostaa sellaiset asiat jotka ei juuri minua satu kiinnostamaan. So what?
No siksi, että onko ketjuun tullut joku vähän ot-juttu mukaan, kun on tylsästä aiheestaan huolimatta ketju on niin pitkä. Joskushan käy niin. Olen kahlannut ne läpi, mutta ei niissä ole muuta kuin niitä luetteloita kinkusta, lohesta, pipareista ja jouluhaloista. Vastaus vastaukselta sitä samaa pienin muunnelmin. Ap
Me ollaan erilaisia kaikki. Yhdet laatii ja lukee jouluruokaluetteloita. Toiset katsoo telkkarista kun ajetaan autolla ympyrää. Kolmannet kuolaa Instagramista jonkun julkkiksen kuvia. Mikä näistä on tylsintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden tai kaksi sellaista ketjua olet lukenut ja voit sanoa noin? :)
Jos ketjut on 20-sivuisia, niin saahan siitä aika hyvän otoksen. Ap
No siksi, että niistä saa ideoita omaan joulupöytään.
Eikö tosiaan tullut itsellesi mieleen ihan näinkin simppeli vastaus?
Kuitenkin jaksoit tämän ketjun aloittaa, joka koski ketjua joka ei sinua kiinnostanut? :D Ilmeisesti kuitenkin sitten kiinnostaa ;)