Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippuvainen kaverimiehen kehuista

Vierailija
17.12.2016 |

Harrastusporukassa on mies joka osottaa muhun kiinnostusta. Kehuu usein mun ulkonäköä ja joskus sanoo seksikkääks. Ollaan molemmat suhteissa, miehellä on perhekin ja ainakin ite olen tyytyväinen ja vakavissani omaan suhteeseen. Viime aikoina olen kuitenki tajunnu olevani suorastaan riipuvainen ton miehen kehuista. Jos parina salikertana se ei kommentoi mun ulkonäköä, mä alan vahtia sitä ja sen sanomisia muille naisille ihan raivosan mustasukkasena. Sit kun se välillä juttelee jostain suunitelmistaan vaikka perheen kanssa, mun sisällä alkaa kiehuu. Haluisin et se huomaa ainoostaan mut.
Enkä mä siis mielestäni ole edes ihastunu koko tyyppiin. Se huomio vaan on ihanaa, omalta mieheltä ei niin kauheesti niitä kehuja irtoo vaikka oon omastaki mielestäni tosi timmissä kunnossa ja näytän muutenki hyvältä.
Kohta lähdetään isommalla porukalla juoksulenkille ja mä olen peilannu varmaan tunnin takapuoltani trikoissa. Tolla miehellä on usein tapana juosta mun takana ja kommentoida näkymiä. Siis mä en kestä, miten tästä riippuvuudesta pääsee irti?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua sulle. Oot naurettava.

Vierailija
2/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkua sulle. Oot naurettava.

Mikä musta tekee naurettavan? Mä en kuitenkaan mitenkään itseeni tälle miehelle tyrkytä vaikka sen huomiota kaipaanki. Mies sen sijaan tekee aika selväks et kiinostusta olis vaikka mihin. Ei kai se muuten pitäis jatkuvaa flirttiä yllä. Tänäänkin tuolla lenkillä tosiaan jäi mun taakse juokseen ja heitteli niitä kommenttejaan mun takapuolesta. Kyl se mun itsetuntoo hivelee joo. Ja tietosesti huomioo kerjään mut silleen hienovaraisesti.

Tänään taas yks toinen meidän porukan naispuolinen jäsen kommentoi mulle tästä miehestä et on kyl hyvin säilyny ikäsekseen. Mies on siis meitä reilut 10 vuotta vanhempi. Mä näin heti punasta ja taisin tiuskasta siihen aika kireesti vastauksen. Jälkeen päin taas harmitti. Mitä se mulle kuuluu et kuka siitä tyypistä on kiinnostunu. Mut kun en vaan voi sietää ajatusta et se flirttais jonku muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä kyllä ymmärrän sua. Inhimillistä tuollainen. Mutta kannattaa oman hyvinvoinnin takia yrittää päästä irti. Jollain ajatusharjoituksilla, ja mieti miksi tarvitset kehuja niin paljon, voisitko täyttää tuota aukkoa jollain muulla (no pun intended).

4/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Mut pääsin eroon siinä kun mies ei enää kehunu mua, vaan mua kauniimpi nainen ilmeistyi kuvioihin ja nyt hän saa kaiken huomion. Itse seurustelen kyllä mutta harmittaahan tuo. Kai mä olin sit ihastunut...

Vierailija
5/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Kylhän mä tajuan et pitäis koittaa irti tästä riippuvuudesta mut jotenkin se vaan on vaikeeta. En tosiaan tunne olevani ihastunut tähän tyyppiin vaan ainoostaan tohon huomioon. Mulla on ihan ihana avomies ja haluan sen kanssa elää, mut kehua se ei oikeen osaa. Ja musta kehut on kivoja. :(

Eikä mua kyllä niinkään haittaa se et olen niin "kehunkipee" vaan enemmänkin tää mustasukkasuus jota tunnen tyyppiä kohtaan ja sen aiheuttama käytös. Kohta joku tosissaan luulee mun olevan ihan lovena tähän tyyppiin kun käyttäydyn niinku olisin sen vaimo tai jotain.

Vierailija
6/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan nyt ymmärtänyt miehen käytöksen ihan oikein? Onko se siis flirttiä, tosin perheelliseltä mieheltä sopimatonta sellaista, vai haluaako hän oikeasti susta jotain enemmän?

Vierailija
7/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan nyt ymmärtänyt miehen käytöksen ihan oikein? Onko se siis flirttiä, tosin perheelliseltä mieheltä sopimatonta sellaista, vai haluaako hän oikeasti susta jotain enemmän?

No en mä tiedä eikä sillä kyl musta ole kauheesti merkitystäkään. En mä missään tapauksessa ole sen miehen kanssa suhteisiin ryhtymässä. Siinä oot kyl oikeessa et perheelliselle sopimatonta touhua. Jos mulle selveis et mun mies kohtlee mua noin epäkunnioittavasti niin se olis ihan just entinen. Ehkä on ihan hyvä ettei oma mies oo mikään kehujen viljelijä, ehkä se ei niitä sit muillekaan jakele tohon tyyliin.

ap

Vierailija
8/8 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedä eikä sillä kyl musta ole kauheesti merkitystäkään. En mä missään tapauksessa ole sen miehen kanssa suhteisiin ryhtymässä. Siinä oot kyl oikeessa et perheelliselle sopimatonta touhua. Jos mulle selveis et mun mies kohtlee mua noin epäkunnioittavasti niin se olis ihan just entinen. Ehkä on ihan hyvä ettei oma mies oo mikään kehujen viljelijä, ehkä se ei niitä sit muillekaan jakele tohon tyyliin.

ap

No jos ymmärrät käytöksen sopimattomuuden, niin sun ei ehkä kannattaisi ruokkia sitä enempää. Ei perheellinen mies flirttaile oikealle ja vasemmalle tuohon tyyliin, jos yhtään vaimoaan kunnioittaa. Sinuna koittaisin nyt keskittyä ihan muihin asioihin, kuin pelimiehen huomionosoituksiin. Ihan itsesi ja parisukteesi vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi