Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa asioista, joissa olette ehdottoman tiukkoja tai joissa ette voi joustaa periaatteistanne

Vierailija
17.12.2016 |

Sellaisiakin asioita, joita ette voi sanoa ääneen, koska teitä pidettäisiin tiukkapipoina tai hulluina kontrollifriikkeinä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jousta omista rajoistani. Minua ei voi painostaa tai syyllistää tekemään sellaista, mitä en halua. Emotionaalinen manipulointi esimerkiksi loukkaantumalla ja ruikuttamalla saa minut vain halveksmaan toista ihmistä. Olen mieluummin "hankala tyyppi" kuin "kynnysmatto".

Muita asioita, joissa en jousta: lapsettomuus, vain hyvän näköisten naisten deittailu, kunnon yöunet, hedonistiset arvot.

Miksi alapeukut?

Vierailija
22/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin ottamisen jälkeen ei ajeta autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioita ei kotiin eikä kotiasioita töihin. En kuulu kuppikuntiin, enkä jää kuuntelemaan kun muut juoruaa. En myöskään ymmärrä, kun istutaan puoli tuntia aamupäivällä ja toiset puolituntia iltapäivällä kahvitunnilla puhumassa paskaa lastenlapsista, naapureista ym.

Töissä olen töitä varten ja vapaa alkaa, kun suljen työpaikan oven, en siis tahdo tavata saati törmätä työkavereihin vapaa-aikana.

Kyllä, naisvaltainen työpaikka on kyseessä.

Vierailija
24/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen rajoista. Olen mieluummin sinkku kuin suhteessa jossa ylitetään mun rajoja. Tuntuu, että niin monelle on ok tuolla lääppiä ja pussailla menemään muita. Tuntuu ettei sellaista miestä ookaan jolla ois samat arvot kuin mulla. Se mitä voi siskon kans tehä niin on ok, muu ei. Jotenki hyi.

Vierailija
25/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten nukkumaanmenoajat. Mulla on jo kouluikäiset lapset, mutta en todellakaan halua, että yötä myöten hillutaa. Klo 21-21.30 välillä on oltava sängyssä.

Myös lasten ulkoilusta olen nipo. Päivittäin on ulkoiltava ja liikuttava edes hieman.

Ruokailusta en ole niin nipo.

Niin, että viis terveydestä kunhan on puoli kymmeneltä nukkumassa :D

Mitä tarkoitat? Onko riittävä uni jotenkin terveyttä heikentävä asia? Käsittääkseni ja tutkitustikin asia on juuri päinvastoin.

Jos tuohon ruokailuun viittaat, niin kyllä meillä terveellisesti syödään, mutten ole siitä niin ehdoton kuin unesta ja liikunnasta.

Vierailija
26/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankinnan edellytykset. Mielestäni nyky-Suomessa siihen voitaisiin vaatia vähintään toisen asteen tutkinto, riittävät vuosittaiset tulot ja lääkärintodistus henkisestä terveydentilasta.

Tämä on ollut oma periaatteeni aina. Lapsia en hanki ennen kuin on taloudelliset ja henkiset edellytykset taata niille hyvä elämä. Olisi aiemmin jo ollut toivetta vauvasta, mutta lykättiin edellä mainituista syistä ja nyt olen 34-vuotias ja ensimmäistä odotan. Yhteen taitaa lapsiluku jäädäkin.

En voi sietää sitä, että lapsia tehtaillaan muiden elätettäviksi tähän yhteiskuntaan. Olisin ehdottomasti joidenkin testien kannalla, joiden perusteella annettaisiin lapsentekolupa.

Vierailija
27/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsteri pöllii jo sanottuja:

~ Raha-asiat ja luottikset kunnossa läpi elämän.

~ Kodin on oltava siisti ja tyylikäs.

~ Poikaystävän on oltava siisti ja tyylikäs.

~ Ja hauska.

~ Ja jakaa månsterin kanssa samanlaiset arvot liittyen esim. someen. Ja moniin moniin muihinkin asioihin.

~ Eläimiä pitää kohdella hellyydellä.

~ Månsteria ei kohdella huonosti, tai muuten månsteri häipyy ennemmin tai myöhemmin.

~ Ruokavalion on oltava OK, ei jatkuvaa rasvasuolasokeripaskamässäilyä. Paitsi suklaata XD.

Yms yms yms yms yms yms yms.

Nyt kakalle.

Vierailija
28/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään nek-rua en päästä kynnykseni yli. Oli sitten lapsen kaveri tai kuka tahansa.

Vierailija
29/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Täytyy opiskella ja tehdä töitä (ei välttämättä samaan aikaan.) Aina siihen ei kykene syystä tai toisesta, mutta se halu täytyy olla ihmisessä.

Vierailija
30/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jousta omista rajoistani. Minua ei voi painostaa tai syyllistää tekemään sellaista, mitä en halua. Emotionaalinen manipulointi esimerkiksi loukkaantumalla ja ruikuttamalla saa minut vain halveksmaan toista ihmistä. Olen mieluummin "hankala tyyppi" kuin "kynnysmatto".

Muita asioita, joissa en jousta: lapsettomuus, vain hyvän näköisten naisten deittailu, kunnon yöunet, hedonistiset arvot.

Olisin antanut yläpeukkua, mutta hedonistiset arvot :/

Vierailija
31/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna muille kuin omalle aviopuolisolleni. Tiukka linja.

Hähää nyt jotakuta ärsyttää, alapeukkua alapeukkua...

Miksi tuo viesti on poistettu täältä?

Vierailija
32/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut yläpeukkua, mutta hedonistiset arvot :/

Mitä vikaa hedonistisissa arvoissa on?