äitini on ihan kauhuissaan, olen kuulemma nelikymppisenä pahempi kuin teininä :D
minulla on kirkkaanpunaiseksi värjätyt hiukset, tatuointeja ja lävistyksiä. olin niin hajuton, mauton ja väritön teini, että äidillä on vaikeuksia sopeutua siihen kun uskallan viimein näyttää "itseltäni".
niin ja äitihän ei siis miulta ikinä mitään meikkaamista yms kieltänyt ! olin vain niin kiusaamisen ja yksinäisyyden lytistämä, etten uskaltanut teinivuosinani ostaa edes sitä haaveilemaani nahkatakkia... no nyt niitäkin on kolme :D
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani lytätystä nuoruudests ja onnittelen siitä, että olet nyt uskaltanut toteuttaa itseäsi. Mutta toivon samalla, ettet nyt nelikymppisenä toteuta teinihaaveita, vaan ihan nelikymppisen haaveita. Olisi sääli jäädä omassa kehityksessään jälkeen.
älä huoli, asia rajoittuu vain ulkonäköön :D minulla on töitä ja lapset, en lorvi kauppakeskuksissa vetämässä energiajuomaa ja ottamassa selfietä, tai mitä nykyteinit sitten tekevätkään..
Ap
Ai jonkun toisenkin äiti on paheksunut nahkatakkia?Oi sitä taivastelun määrää kun parikymppisenä sellaisen hankin. . Kolmekymppisenä ois pitäny pätkiä hiukset ja oli kamalaa kun en niin tehnyt ja vielä kamalampaa kun ne pitkät hiukset olivat vielä värjätyt. Tatskoja ei ole eikä lävistyksiä mutta nahkatakkeja on edelleen pari.Nyt se äippä on sentäs tajunnut että teen just miten itse koen parhaaksi eikä maailma lopu siihen.
Äidit <3.
Minulla on nollatoleranssi tuollaiseen kommentointiin. Kanssani saa olla tekemisissä vain, jos kykenee kohtelemaan minua kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani lytätystä nuoruudests ja onnittelen siitä, että olet nyt uskaltanut toteuttaa itseäsi. Mutta toivon samalla, ettet nyt nelikymppisenä toteuta teinihaaveita, vaan ihan nelikymppisen haaveita. Olisi sääli jäädä omassa kehityksessään jälkeen.
Mun mielestä Ap:n haaveet kuulostavat juurikin nelikymppisen haaveilta. Nykyteineillä on aivan eri meno.