Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaista tietävät; kuinka kiire on tulehtuneen hampaan hoidolla?

Vierailija
17.12.2016 |

Olen ihan varma, että yksi hampaistani on tulehtunut. Siinä on jatkuva paine/jomotus ja se on kosketusarka pelkälle kielellekin. Ibumax helpottaa itse jomotusta, mutta ei kosketusarkuutta.
Kävellessä reippaasti jomotus ja tykytys vaan lisääntyy.

Kuinka kiire tällaisella on, voinko huoletta odotella maanantaihin että soitan ns. virka-ajan särkypäivystykseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen hampaan kohdalla ikenessä pattia? Sellainen jos on, niin pitäisi kai pikimmiten mennä lääkäriin.

Vierailija
2/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkuviikolla viim. hampulääkäriin, jos et halua pilata joulunpyhiäsi hammassäryllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko varmaa juurihoitoa tiedossa.sisältää 2..3 käyntikertaa  hintaa yksityisellä n. 300eur

Vierailija
4/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hammaslääkäriin! Voi olla mätää ikenen sisällä ja pahimmassa tapauksessa bakteeri pääse verenkiertoon ja aiheuttaa ties mitä!

Vierailija
5/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin jo tänään päivystykseen.

6/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä hammaslääkäriin! Voi olla mätää ikenen sisällä ja pahimmassa tapauksessa bakteeri pääse verenkiertoon ja aiheuttaa ties mitä!

Heh heh, siellä on taas naikkoset paniikissa pienen hammassäryn takia. Siinä kestää kuukausia, että tuollainen tilanne kehittyy.

Vierailija
7/7 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne etukulmahampaassa. Ollut tiistaista asti ja tiistaina on aika, sekin kyllä vain tarkastusaika. Jos todetaan juurihoidon tarve niin pyydän poistamaan koko vitun hampaan. Laittakoot implantin tilalle tai olen ilman hammasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi