Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!! Mitkä mahdollisuudet olla raskaana?

17.12.2016 |

Olin ensimmäisen kerran suojaamattomassa yhdynnässä joko heinäkuun viimeisinä päivinä tai elokuun ensimmäisinä päivinä (en muista tarkkaan, mutta suunnilleen 1.8.). Sen jälkeen olen ollut suojaamattomissa yhdynnöissä n. 1-2 kertaa joka viikko syyskuussa, yhden kerran lokakuun ensimmäisinä päivinä, SAATOIN olla ihan lokakuun viimeisinä päivinä myös, ja sen jälkeinen ja viimeisin suojaamaton yhdyntä oli pari päivää ennen marraskuun puolta väliä.

Tässä kohtaa huomauttaisin, että ainoastaan yhtenä tai kahtena kertana minulla on ollut eri kumppanit (yksi on tuo lokakuun lopussa jossa en muista olinko yhdynnässä vai en, ja toinen kesällä), muutoin kokoajan sama.

Minulla on tullut jonkinlaista veristä vuotoa suunnilleen kuukausittain noiden jälkeenkin, mutta jossain vaiheessa (elokuussa? syyskuussa? lokakuussa? En ole varma) se on muuttunut hieman erilaiseksi kuin normaalit kuukautiseni. Tämän lisäksi minulla on aika paljon raskausoireita, kuten lievää pahoinvointia (oksentanut en kyllä ole kertaakaan), jatkuvaa pissahätää (ennen olen käynyt vessassa ehkä n. 3 kertaa päivässä, nyt tuntuu että joka toinen tunti täytyy ravata vessassa), hieman aristavat nännit, ruokahalun lisääntymistä, uupumusta ja paljon mielialanvaihteluja.

Lisäksi tämä nyt on varmaan aika outoa, mutta vatsani on kasvanut jonkin verran ja olen lihonut lyhyessä ajassa 5 kiloa (ennen 159 cm ja 54 kg, nyt 60 kg). Ennen kaikki läskini on ollut rinnoissa, reisissä ja lantiolla, mutta nyt sitä on tullut hieman myös alavatsaani. Myös rintani ovat kasvaneet, ennen kuppikoko 70F ja nyt 70G.

Ja olen tässä koko aikana siis juonut tasan yhden siiderin, mutta muutoin en ole käyttänyt yhtään alkoholia (juon yleensä harvemmin kuin kerran vuodessa). Yhden tupakan olen polttanut elokuun puolessa välissä ja toisen lokakuun loppupuolella. Jos olenkin raskaana, niin voiko tästä olla mitään haittaa?

Olisi erittäin huono tilanne itselleni olla raskaana (sinkku, erittäin nuori, koulu kesken, ei työpaikkaa, ei rahaa tai kunnon tukiverkkoja), mutta oma vikanihan se on. Kuitenkin, tehty mikä tehty, saa nähdä teenkö abortin (joka olisi outoa, koska kyseessä on minun itseni aiheuttama tilanne) vai pidänkö lapsen (joka saisi todennäköisesti aika huonot lähtökohdat elämälle).

Raskaustestiä en ole uskaltautunut tekemään.

Kommentit (42)

1/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on riskisi olla raskaana, mutta riskisi sairastaa sukupuolitautia on varmasti suurempi.

Vierailija
2/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2677 kirjoitti:

En tiedä mikä on riskisi olla raskaana, mutta riskisi sairastaa sukupuolitautia on varmasti suurempi.

Oireita ei ole ollut, mutta tiedän kyllä että voivat tulla ilman oireitakin. Minulla on aikomuksena mennä testauttamaan itseni pian, mutta en ole jostain syystä uskaltanut ennen kuin saan varmuuden olenko raskaana.

Jostain syystä en myöskään ole uskaltanut tehdä raskaustestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian oire on tihentynyt virtsaamistarve.

Jos olet tullut raskaaksi elokuun alussa, on viikkoja jo sen verran, ettet keskeytystä enää saa. Kysymys kuuluu, teetkö raskaustestin vai odotatko synnyryasupistelujen alkamista?

4/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä murehdit siitä, että olet polttanut pari tupakkaa tai juonut yhden siiderin, eihän noista mitään haittaa ole. Lähinnä ihmettelen järkesi pelaamista, olet selvästikin raskaana harrastettuasi holtittomasti suojaamatonta seksiä viimeisten kuukausien aikana, mutta et uskalla tehdä raskaustestiä.

Vierailija
5/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin typeriä ihmisiä OIKEESTI olemassa?

Vierailija
6/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2677 kirjoitti:

Jos AP:lla on ollut vain 2-3 eri kumppania, niin sanoisin kyllä että hänen riskinsä olla raskaana on suurempi kuin sairastaa sukupuolitautia.

Vierailija
7/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa huomautan (vaikka saankin 100 alapeukkua), ettet tiedä melkein mitään tilanteestani. Koska en aio tunnistamisen vuoksi avata elämääni tänne enempää, niin toivoisin, että tänne kommentoijat vain vastaisisivat kysymyksiini joita esitin avauksessani.

Vierailija
8/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole. Noita geenejä ei ehkä kannata pistää jakoon...

Vierailija
9/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi , jos teet clearbluen digitestin niin tiedät samalla viikot....jos rahasta pulaa niin marketista saat liuskatestin muutamalla eurolla....

Vierailija
10/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

€ kirjoitti:

Tee testi , jos teet clearbluen digitestin niin tiedät samalla viikot....jos rahasta pulaa niin marketista saat liuskatestin muutamalla eurolla....

Jep, olen itsekin sitä mieltä että pitäisi. Jotenkin olen tyydyttäytynyt siihen ajatukseen, että koska verta on kuitenkin tullut niin en voi olla raskaana.

Nyt oireiden takia on alkanut huolestuttaa.

Vierailija
11/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

زايدة kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa huomautan (vaikka saankin 100 alapeukkua), ettet tiedä melkein mitään tilanteestani. Koska en aio tunnistamisen vuoksi avata elämääni tänne enempää, niin toivoisin, että tänne kommentoijat vain vastaisisivat kysymyksiini joita esitin avauksessani.

Sä olet kyllä niin idiootti, että sut pitäisi saada jonkinlaisen holhouksen alaiseksi. Ei missään nimessä lasta tuollaisen vastuulle.

Vierailija
12/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole. Noita geenejä ei ehkä kannata pistää jakoon...

Sinulle sama kommentti kuin nro 6:lle, että et ihan oikeasti tiedä tilanteestaani paljon mitään.

Vierailija
13/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60

Vierailija
14/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

زايدة kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä niin idiootti, että sut pitäisi saada jonkinlaisen holhouksen alaiseksi. Ei missään nimessä lasta tuollaisen vastuulle.

Kuten sanoin, et tiedä tilanteestani mitään.

Vierailija
15/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimintasi täyttää ihan viralliset lasten tekemisen rajat, joten raskaus on varsin todennäköinen. Siittiöt elävät sisälläsi viikon, joten sinussa on ollut lähes koko ajan hedelmöityskelpoisia siittiöitä.

Jos et halua lapsia on sinun muutettava tätä tilannetta. Jos olet sellaisessa seurueessa jossa sinut pakotetaan suojaamattomaan seksiin, on sinun lähdettävä siitä.

Vierailija
16/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap pää pois puskasta ja katsot asioita suoraan silmiin samalla rempseydellä millä olet seksiäkin harrastanut. Sitä joskus kutsutaan aikuistumisprosessiksi: siis vastuullisuuden kasvattamista, oli syyt suojaamattoman seksin harrastamiseen mitkä hyvänsä.

Kyllä sä siihen pystyt nainen! Ja vastaus kysymykseen: mahdollisuus olla raskaana ovat suuret. Varmuuden saat testeistä. Ja siitä on jatkettava eteenpäin.

Vierailija
17/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minusta oireesi kuulostaisivat siltä, että voisit olla raskaana. Yritä selvittää asia mahd pian, jotta pääset tarvittaessa neuvolaan ja saat äitiyspäivärahaa lapsen synnyttyä.

Vierailija
18/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis suht. yleistä, että vaikka olisi raskaana niin vuotaa silti joka kuukausi verta?

Vierailija
19/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista 15, 16 ja 17.

Vierailija
20/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miten yleistä, mutta mahdollista. Minulla oli raskauden aikana vuotoja, muttei säännöllisesti.

Äitiyspäivärahaa pitää anoa 2kk ennen laskettua aikaa.

Voimia joka tapauksessa! Selvitä asia oman itsesi vuoksi. Ja ellet ole raskaana (ja sittenkin), ala käyttämään kondomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme